12 czerwca 2017

Dear Future Me, | Zaful


Dear future me,
mając siedemnaście lat wyobrażam sobie Ciebie jako przeszczęśliwą dziewczynę, której uśmiech prawie nie schodzi z twarzy, i która tym uśmiechem oraz optymizmem potrafi zarazić nawet największych smutasów. Widzę Cię jako pewną siebie kobietę, która każdego dnia budzi się z energią do tego, by spełniać kolejne marzenia i cele. 


Widzę Cię z radosnym, ciepłym chłopakiem, z którym tworzysz jeszcze piękniejszy związek niż ten, o którym marzysz dziś. Mam też nadzieję, że są wokoło Ciebie także  p r a w d z i w i przyjaciele, którzy zostaną już przy Tobie na długie, długie lata. Przyjaciele, którzy nie znikną wraz z zakończeniem szkoły. Przyjaciele i chłopak, z którymi zawsze świetnie się bawisz, z którymi jeździsz na koncerty, festiwale, z którymi kontynuujesz zwiedzanie całego świata, z którymi przy zachodzie słońca na plaży siedzicie przy ognisku, śpiewacie i gracie na instrumentach. Jednym słowem- cieszycie się życiem i korzystacie z niego jak tylko się da. 



Widzę Cię też jako kobietę sukcesu o silnym charakterze. Dziewczynę, z tytułem filologa ( no chyba, że postanowiłaś zmienić pomysł na studia kolejny, tysięczny raz i wybrałaś jeszcze jakiś inny kierunek?) która dzięki głowie pełnej pomysłów i motywacji spełnia się zawodowo i świetnie sobie radzi z zajmowaniem się tysiącem rzeczy na raz. W końcu dobra organizacja zawsze była Twoją dobrą stroną, dlatego pewnie oprócz pracy, która, mam nadzieję, jest dla Ciebie p r z y j e m n o ś c i ą, wciąż grasz na gitarze, rozwijasz kanał na yt i piszesz bloga, którego czyta oddane, o wiele większe niż dziś, grono czytelników i znajdujesz jeszcze czas na sport. Mam też nadzieję, że pamiętasz, a jeśli nie pamiętasz, to własnie Ci przypominam, że chciałaś nauczyć się grać także na pianinie i pójść na lekcje śpiewu. Może warto byłoby jednak znaleźć czas i na to?

Jestem też ciekawa, czy założyłaś własną markę, czy spełniłaś marzenie małej dziewczynki, która chciała zostać projektantką mody? Zastanawiam się także, czy udało Ci się urosnąć, czy może jednak zostałaś dorosłym krasnoludkiem? Wierzę, jak na optymistkę przystało, że bliżej Ci do wzrostu modelki i krągłości Kardashianek. 



Jestem ciekawa, czy czytając to, jesteś dumna z siebie i z promiennym uśmiechem stwierdzasz właśnie, że udało Ci się spełnić marzenia z dzieciństwa i wiedziesz dziś życie jak z bajki, czy może jednak śmiejesz się z planów i celów, które miała Twoja młodsza wersja Ciebie, bo Twoje życie wygląda dziś kompletnie inaczej, a Twojej priorytety nijak mają się do tych z 2017 roku. 

Mam jednak nadzieję, że nieważne jak Twoje życie się zmieniło, jesteś w stu procentach szczęśliwa.

Seventeen Years Old Me.


sweatshirt klick | mohito sunglasess | bracelet klick klick | choker klick | pull & bear slip on shoes 
 Dziękuję za wszystkie kliknięcia ❤ Pomagają mi rozwijać bloga i pasje 

A Wy, jak widzicie siebie za parę, paręnaście lat?

36 komentarzy:

  1. życzę Ci, aby wszystkie Twoje marzenia się spełniły :) i oby rzeczywistość przerosła twoje oczekiwania, oczywiście w pozytywnym sensie ;) piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Jeeej super pomysł z takim listem do siebie z przyszłości!! Mam nadzieję, że za kilka lat będziesz zgadzać się z tekstem wyżej w 100% :) Powodzenia w realizacji marzeń :)

    In love witch dreams --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluze masz świetną <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/moj-sposob-na-kabaretki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny list, ja widzę siebie w przyszłości robiącą coś z filmem, angielskim czy sztuką. Chociaż moje plany zmieniają się z dnia na dzień, więc dokładnie nie wiem.
    Ślicznie wyglądasz!
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super plany, ja też mam mnóstwo pomysłów na przyszłość :)

      Usuń
  7. Mam nadzieję, że wszystko co do siebie napisałaś się spełni!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super list! Bardzo oryginalny pomysł muszę przyznać. Ja nie mam pojęcia, co bym do siebie napisała. Przede wszystkim chciałabym być szczęśliwym i dumnym z siebie człowiekiem.
    Piękne zdjęcia. Stylizacja strasznie mi się podoba! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł z listem :)

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny list :) mam nadzieję, ze wszystko co tylko będziesz chciała Ci się spełni ;) Ja już za parę lat widzę siebie w związku małżeńskim, z wózkiem, w mieszkaniu które sama wyremontowałam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie potrafię sobie siebie wyobrazić za 15 lat.Należę raczej do osób które żyją chwilą i nie przejmują się co wydarzy się za 5, 10 czy 15 lat :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy pomysł na posta i życzę Ci abyś spełniła to wszystko :)
    Śliczne zdjęcia! ☺
    Pozdrawiam.

    http://emiliamatyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się takie posty, mam nadzieję, że cokolwiek się w Twoim życiu zmieni, Ty pozostaniesz szczęśliwa oraz spełniona oraz niczego nie będziesz żałować :) Co do stylizacji - świetne szorty :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wpadłaś na genialny pomysł z tym listem. W ogóle świetne zdjęcia. Prowadzisz świetnie tego bloga.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś napisałam podobny post, również wyobrażam siebie jako szczęśliwą dziewczynę <3

    Zaobserwuj♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieje że odnajdziesz spełnienie!
    A jeśli chodzi o stylizacje to bardzo spodobała mi się bluza:)
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że Twoje plany, cele i marzenia się spełnią :) Bardzo fajny wpis, myslę, że na pewno pomógł poukładać jakies mysli, teraz ten post będzie pewnie taką małą motywacją dla ciebie, aby pnąć się po szczeblach jeszcze wyżej i osiągnąć upragnione cele ;) Powodzenia!

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na post ! Myślę, że super pomysłem jest napisanie takiego listu do siebie z przyszłości, później sprawdzić, jak bardzo się zmieniliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niech spełni Ci się wszystko czego sobie życzysz! Powodzenia w spełnianiu marzeń. Bardzo fajny pomysł na blogowy post, dotychczas nie spotkałam się z niczym takim;>

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały post i aż korci mnie, żeby podkraść Twój pomysł! O ile oczywiście mi pozwolisz *naturalnie podlinkuję Twój blog*. Super się to czyta :) Ja wyobrażam sobie siebie za kilka/naście lat we własnym domu, zbudowanym własnymi rękami na obrzeżach większego miasta typu Kraków, Wrocław. Mam wspaniałego męża - mam nadzieję że tego, który dziś jest moim chłopakiem. Mamy razem dwójkę dzieci - Maję i Mikołaja, a ja prowadzę własną firmę fotograficzną. Super tak od czasu do czasu pomarzyć!:D
    http://paulacierpiak.blogpot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dziękuję za taki piękny komentarz. Pewnie, że możesz podlinkować bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz prześlicznie! Zazdroszczę takiej figury.. Szczególnie tych przepięknych nóg. Świetnie wyglądasz.

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Miłość, przyjaciele, zdrowie i szczęście - najważniejsze aspekty życia. Dobry pomysł na post, podoba mi się. Stylizacja tez niczego sobie.

    http://screatlieve.blogspot.com/
    http://www.youtube.com/watch?v=gTXXfGQyoL0&t=1s

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł na post. Życzę Tobie, aby wszystkie Twoje plany jak i marzenia się spełniły, abyś mogła za kilkadziesiąt lat spojrzeć na swoje odbicie w lustrze i powiedzieć "Jestem z siebie dumna, dobra robota!".
    Natomiast siebie widzę jako Panią inżynier, która spełnia się w tym co robi. Widzę także swoją rodzinę obok, kochającego męża i pamiątki z podróży do najdalszych zakątków tego świata. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Tam najnowszy post, w którym zabieram do bajkowego zamku.
    Miłego dnia/popołudnia/wieczoru życzy Amator-ka
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny list ;) chudzinka z Ciebie ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  26. super pomysł na posta:) pięknie wyglądasz!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mega stylizacja!
    Poszukuję właśnie takich spodenek, są śliczne, idealne na lato!
    Ja za kilkanaście lat wyobrażam sobie siebie za granicą z mężem i dziećmi. Na pewno nie w Polsce. ;)
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Przez cały czas się uśmiechałam gdy czytałam tego posta! Prawda taka, że kocham czytać posty "dear future me". Kiedyś myślałam o napisaniu czegoś podobnego, ale nie wiem czy to dobry pomysł :(
    Bardzo podoba mi się ta bluza! Ekstra jest :D
    http://beautifulspacesblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo kreatywny pomysł z tym listem, ciekawa jestem, jak będzie wyglądało moje życie za kilka, kilkanaście lat :)Życzę Ci, żebyś w przyszłości odnalazła i spełniała się w tym, co chcesz robić :*
    Super bluza, poklikałam w linki. Pozdrawiam ciepło!
    mishmashbyalice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. czy spełniłaś marzenie małej dziewczynki, która chciała zostać projektantką mody

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo pomysłowy list ze świetnym przekazem. Mam nadzieję że spełnisz swoje marzenia.
    Pozdrawiam! ♥
    Mój blog ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Obyś spełniła wszystkie swoje marzenia, o których wspomniałaś w liście. :) Pięknie go napisałaś.
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  33. love your blog! x
    Would you like to follow each other on GFC?
    Please let me know on my blog and I will follow back as soon as possible!
    Have a good day!

    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?