21 kwietnia 2017

Tajlandia #2: Phi Phi Island i najpiękniejsze plaże

Najpiękniejsze miejsca, jakie udało mi się zobaczyć podczas pobytu w Tajlandii, najczęściej były związane z morzem. Piękne wyspy, soczysta zieleń, biały piasek, woda mieniąca się tysiącem odcieni... Żeby móc podziwiać takie widoki było trzeba skorzystać z wodnego transportu. Największą atrakcją było płynięcie tajskimi łodziami, które kursowały to w jedną, to w drugą stronę. Dzięki nim szybko można było przedostać się na okoliczne plaże, by nie spędzać czasu na jednej. 

Zatoki Railay i Phra Nang chyba najbardziej zapadły mi w pamięć. Palmy, piękna plaża i urokliwa uliczka z jedzeniem i sklepikami zachwyciły mnie w pierwszej z nich, a w drugiej: łódki z jedzeniem, charakterystyczny mogot, jaskinia, skały dla fanów wspinaczki i małpki.

Oprócz nich wspaniałą wycieczką było wybranie się na wyspy Phi Phi, co w nich było tak niezwykłego? Z pewnością to, że każda z nich wyglądała zupełnie inaczej. O Koh Mai Phai, inaczej zwanej Bamboo Island, można powiedzieć, że jest bezludną wyspą. Przybywając na nią wcześnie rano, przed łodziami pełnymi turystów, faktycznie można zachwycać się spokojem, pięknem natury i białym jak mąka piaskiem.
Ko Mai Phai była natomiast chyba najbardziej zatłoczoną wyspą. Plaża, na której czekał na mnie tłum turystów z aparatami, była z początku prawie niewidoczna, tak była zajęta przez ludzi. Co tak przyciągało ludność z całego świata? "Niebiańska Plaża" znana z filmu o tym samym tytule, który był kręcony właśnie tam, a w którym główną rolę zagrał Leonardo DiCaprio. Niestety ani Leo, ani plantacji marihuany, o którą wycieczkowicze pytali żartem nie było, ale kolor wody i roślinność sprawiały, że wyspa i tak wyglądała magicznie.
Oprócz nich miałam okazję pobyć na Phi Phi Don, największej z wysp Phi Phi, ponurkować w otoczeniu setek rybek, zobaczyć pierwsze domki tzw. Sea Gypsy, o których jeszcze Wam opowiem, piękne zatoczki czy dość ciekawą jaskinię, w której gnieżdżą się ptaki. Ciekawą, bo z gniazd tamtych pierzastych stworzeń można zrobić jedną z najdroższych zup na świecie, a która podobna smakiem przypomina papier ścierny.

Railay & Phra Nang 

Bamboo Island
Ko Mai Phai
Oprócz zdjęć udało mi się także nagrać filmik z podróży. Zobaczycie na nim nie tylko piękne plaże, ale także tajską kuchnię, buddyjską świątynie, wioskę na wodzie i jeszcze parę innych, ciekawych rzeczy związanych z Tajlandią. Pamiętajcie, by zostawić 👍 i subskrybować kanał, by nie przegapić nowych filmików, które na pewno już nie długo się pojawią :)

Filmik możecie obejrzeć w jakości 4K, ale jeśli będzie Wam się wolno ładował, to wybierzcie HD.

25 komentarzy:

  1. Cudowne widoki! Niebo takie niebieskie, a woda taka przejrzysta, raj. marzy mi się podróż do Tajlandii, no i bardzo lubię tajską kuchnię :) Zazdroszczę tej podróży, oj bardzo.
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, jak tam ślicznie! <3 Super filmik :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. To wszystko wydaje się być takie oderwane od rzeczywistości. Niesamowite widoki. Niebo bardziej niebieskie, rośliny bardziej zielone, woda bardziej przejrzysta. Aż ciężko uwierzyć że to ta sama Ziemia, na której ja żyję.
    Azja to chyba miejsce numer jeden na mojej liście, tych miejsc które muszę zwiedzić, więc tym bardziej zazdroszczę i pozdrawiam!

    ~AMETYSTOWA

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko! zdecydowanie przydałby mi się taki wypad kilkudniowy, by odpocząć od tego wszystkiego <3 magiczne zdjęcia :)

    mogę liczyć na poklikane w linki, to dla mnie bardzo, bardzo ważne <3

    http://justemsi.blogspot.com/2017/04/how-to-wear-it-can-find-it-festival.html

    OdpowiedzUsuń
  6. O boże :O Zakochałam się jak tam jest magicznie!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/gray-bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia :) miałaś cudowne wczasy ;) a plaże faktycznie niebiańskie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wooow, amazing pictures dear!
    How about follow each other? ☺
    IvaFashionDiary

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaa! Zazdroszczę! Piękne widoki, chciałabym kiedyś poleciec na Tajlandię i zobaczyc to samo co ty. <3
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie tam jest, genialny klimat, zazdroszczę!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju przecież to raj! *o* Zazdroszczę, serio.

    http://kierunkowy-48.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia. Sama uwielbiam podróżować i jestem zafascynowana twoim postem :) Obserwuję. Zapraszam do mnie, zawsze się odwdzięczam ;) Pozdrawiam, Ola XOXO
    http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, mam nadzieję, że uda mi się kiedyś odwiedzić Tajlandię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne widoki! Aż miło patrzeć na takie zdjęcia :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/04/13-reasons-why_29.html

    OdpowiedzUsuń
  15. jeju ale zazdroszczę! cudowne miejsce

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne widoki! Zazdroszczę takiej piaszczystej plaży ♥.♥

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. strasznie chcę odiwedzić Tajlandię, mam nadzieję, że kiedyś uda mi się spełnić to marzenie<3
    super zdjęcia i filmik!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowity blog! Wszystko dopracowane do perfekcji! Jestem pod wielkim wrażeniem. Super!;)
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia :) Widoki są cudowne *.*

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :)
    immhfashionblog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  20. O rany jak świetnie! *.*
    Też bym chciała tam pojechać, pozazdrościć. ;D
    A tak dodając bardzo ładny blog!
    Pozdrawiamy! ;)
    Nasz blog ***KLIK***

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia. Obserwuję i liczę na rewanz. klabfoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE | My new video

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim marzeniem jest odwiedzić Tajlandię. Te cudowne widoki... Niestety na razie muszę zadowolić się jedynie zdjęciami tego pięknego miejsca. Ale mam nadzieję, że za kilka lat to ja będę mogła pochwalić się własnymi zdjęciami z Tajlandii. :)
    Pozdrawiam,
    Mój blog<-- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?