30 kwietnia 2017

Hungary, Budapest | Zaful


"-Wiesz, co myślę?- pyta.
-Co?
-Że powinniśmy się zgubić (...) 

Chodzi o to, żeby zgubić się celowo. Robię tak, kiedy pierwszy raz przyjeżdżam do nowego miasta. Wsiadam w metro albo w tramwaj, na chybił trafił wybieram przystanek, a potem ruszam przed siebie."

Ostatnią książką jaką przeczytałam był "Ten jeden dzień" G. Forman. Zakochałam się w historii bohaterów, w podróżniczym klimacie i pięknych, czasem skłaniających do refleksji, czasem wywołujących uśmiech na mojej twarzy, a czasem motywujących do działania, cytatach. W trakcie czytania urzekła mnie magia i tajemniczość, jaką czułam, gdy starałam się wyobrazić miejsca, które odkrywali bohaterowie, a także wtedy, gdy Alysson odkrywała samą siebie.

 Uwielbiam taki klimat. Kojarzy mi się ze zwiedzaniem europejskich miast, ale i z odnajdywaniem siebie, swoich mocnych stron i drogi do szczęścia. A właśnie podróżując, czuję się szczęśliwa. To trochę jak zostawianie zmartwień i ruszanie na podbój świata. W takim klimacie chciałam, aby była też ta sesja i w takim klimacie, oraz z cytatami, chciałabym Was zostawić. A gdzie? W Budapeszcie, który na pewno pokażę Wam z bliska w którymś z następnych postów. Dzisiaj zapraszam do obejrzenia zdjęć i na porcję cytatów, które miałam na myśli.
"Tu, pod ziemią, ma się wrażenie, jakby miasto zwierzało się nam ze swoich tajemnic, dostępnych tylko tym, którzy mają dość rozumu, by słuchać."

"Cały świat to scena,
A ludzie na nim to tylko aktorzy.
Każdy z nich wchodzi na scenę i znika,
A kiedy na niej jest, gra różna role."

„Bo skoro czas może być płynny, to jeden dzień może trwać bez końca”. 

 "Świat dzieli się na dwie kategorie ludzi: tych, którzy robią różne rzeczy i tych, co tylko patrzą. Ludzi, którym przydarzają się różne przygody, i nas, pozostałych, którzy po prostu brną przez życie."

"Pokazał mi, jak się zgubić, a potem ja sama pokazałam sobie, jak siebie odnaleźć.
Może mimo wszystko wypadek nie jest na to właściwym określeniem. Może brzmi ono: cud.
Albo może to nie cud. Może to po prostu życie. Kiedy się na nie otwieramy. Kiedy stajemy na jego drodze. Kiedy mówimy "tak"."
"-Naprawdę uważasz że tak to działa? Że życie może się zmienić ot tak, po prostu?

-Myślę, że nieustannie zdarzają się rozmaite rzeczy, ale jeśli nie staniesz im na drodze, to cię ominą. Podróżując, ustawiasz się na ich kursie."

"Będąc Lulu, miałam świadomość, że spędziłam dotychczasowe życie w ciasnym kwadratowym pokoiku bez okien i drzwi. I było mi tam dobrze. Tak mi się zdawało. Potem zjawił się ktoś i pokazał mi, że pokoik ma drzwi. Drzwi, których nigdy wcześniej nie zauważyłam. A potem je dla mnie otworzył. Trzymał mnie za rękę, kiedy przez nie przechodziłam. I jeden cudowny dzień spędziłam po drugiej stronie. Byłam gdzieś indziej. Byłam kimś innym. A potem ktoś odszedł i zostałam na powrót zatrzaśnięta w swoim ciasnym pokoiku. A teraz, mimo wszelkich wysiłków nie potrafię już znaleźć drzwi."

"Z impetem naprzód. Oto moje nowe motto. Niczego nie żałować. I nie oglądać się za siebie."



Sukienka tuba pasuje mi idealnie do tego ostatniego cytatu. Kojarzy mi się z kobiecością i pewnością siebie. Dodatki, które wybrałam, są z Zaful. Najbardziej jestem zadowolona z zegarka, który dodaje odrobinę klasy stylizacji, oraz z kolczyków. W torbie urzekł mnie przede wszystkim pastelowy kolor, który wiosną sprawdzi się idealnie przy jasnych stylizacjach lub do przełamania czerni. Jedynym jej minusem jest miękki materiał. Gdyby była trochę sztywniejsza, to byłaby torbą idealną. Myślę, że z chęcią zamówiłabym taką także w kremowym kolorze.

| watch klick | sinsay dress | bag klick | earrings klick | hair slide klick |
Dziękuję za wszystkie kliknięcia ❤ Pomagają mi rozwijać bloga i pasje 

27 komentarzy:

  1. Ale sukienka śliczna :D bardzo mi się podoba ;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i cytaty!! Uwielbiam poczytać sobie takie życiowe cytaty :)

    In love witch dreams --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia :) zarówno sceneria jak i stylizacja ;) Budapeszt jest na mojej liście miejsc do odwiedzenia i mam nadzieję, że uda mi się go zobaczyć jeszcze przed wakacjami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylówka i mega sukienka!

    http://ispossiblee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne cytaty oraz zdjęcia!
    Ślicznie wyglądasz! Torebka bardzo mi się podoba :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne cytaty!
    Sukienka jest śliczna!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. sceneria przepiękna
    stylizacja też jest bardzo ładna-wyglądasz ślicznie ;)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne są te zdjęcia, a książkę dodałam już do listy książek do przeczytania. Kocham Twojego bloga, jest głównie o temacie podróży, jest rzadki, uwielbiam...
    Rób dalej co robisz bo jesteś w tym świetna !
    NIka

    OdpowiedzUsuń
  9. Przede wszystkim - cudowne cytaty, również dodaję książkę do swojej listy, widzę, że jest naprawdę świetna :) Poza tym - piękne zdjęcia, Budapeszt jest naprawdę cudowny! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia i bardzo podoba mi się twój blog :)

    http://reggae-karolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pasuje Ci taka stylizacja, która podkreśla kobiece atuty i sprawia, że wygladasz nieco poważniej :) No i ten Budapeszt w tle, piękne miasto :)
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz świetnie w tym look'u! A cytaty są super :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia i cytaty :). Sama również uwielbiam podróżować, wtedy czuję się taka... wolna? Wolna od zmartwień i codziennego życia. Torebka świetna :D. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam książki Gayle Forman, z wielką chęcią sięgnę także po tą! Bardzo ładne zdjęcia:)
    Julia Brzezińska

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny zegarek. Z chęcią poleciałabym do Budapesztu! <3
    http://justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia! Wyglądałaś świetnie:)
    Zazdroszczę takiej podróży ^^ Ogólnie kocham podróżować, ale póki co nie mam zbyt wiele okazji do tego :/
    Piękne cytaty. Nie miałam styczności z książkami tej autorki. Ale ponoć jej twórczość jest niesamowita! :)
    W sumie to nawet dobry pomysł z taką jazdą pierwszym lepszym środkiem transportu. Choć dosyć ryzykowny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega! My uwielbiamy podróżować! :*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  18. No cóż, książka jak widać oryginalna, więc pewnie się za nią zabiorę.
    W linki poklikałam. :) Stylizacja bardzo ładna, szczególnie do gustu przypadł mi top/tunika - śliczny kolorek! Całość ładnie się komponuje.
    Pozdrawiam!
    Haniko
    https://przygodyashley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja! Wyglądasz naprawdę prześlicznie. Zazdroszczę wycieczki do Budapesztu, którego jeszcze nie miałam okazji odwiedzić, ale mam nadzieję, że za jakiś czas się to zmieni, bo twoje zdjęcia mega zachęcają do odwiedzenia tego miasta.

    Również obserwuję!
    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz :) Piękna sukienka :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna stylóweczka :) Pozdrawiam. U mnie niedługo nowy post z podróży z Niemczech.

    http://agrafka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?