12 marca 2017

Tajlandia: prowincja Krabi i okolice


W ramach ferii zimowych miałam okazję spędzić trochę czasu w Tajlandii. Myślę, że nie zdziwię Was, gdy powiem, że to kolejne miejsce, które skradło moje serce. Co mnie tak urzekło?

Przyroda. Plantacje palm olejowych, które przeplatają się z plantacjami kauczukowymi posadzonymi jak od linijki. Soczysta zieleń, odgłosy małpek w tle, woda, która w każdym miejscu ma inny kolor, rajskie wyspy i plaże, które zdobią słynne mogoty (wapienne "wyspy-skały").

Prowincja Krabi (i okolice), a w niej miasteczko Ao Nang, urzekły mnie swoją przyrodą, ale oprócz niej z uśmiechem wspominam przede wszystkim to, jaki niesamowity klimat tworzyły łódki, na których Tajowie zabierali w podróż przyjezdnych, stragany z tajskim jedzeniem, świeżymi owocami, z których wyczarowywali orzeźwiające napoje, uśmiechnięte Tajki, które zapraszały na masaż, mówiąc w śmieszny i niemożliwy dla mnie do powtórzenia sposób, Tajki, tańczące i śpiewające sobie w markecie podczas pracy, otwartość, przyjazne nastawienie, tuk tuki, taksówki-imprezy czy też kolorowe, piętrowe autokary z zaskakującym wnętrzem. Do tego nagłe, niespodziewane, ciepłe ulewy, które potrafiły trwać i trwać albo skończyć się szybciej niż się zaczęły, przypływy i odpływy oraz ladyboys, piękniejsi niż niejedna kobieta, zapraszający wieczorem na show. Przeżycia niesamowite!

Popróbować tajskich dań lub kupić szorty czy kapelusz za dziesięć/trzydzieści złotych (i to bez konieczności targowania się), mogłam w każdym miejscu w jakie trafiłam. W Ao Nang czy na targu w Krabi na pewno nie umarłabym z głodu. Lubiący owoce morza też na pewno nie byliby rozczarowani. Moje serce skradły zimne shake'i z arbuza, mango czy ananasa, lody w kokosie i z świeżym kokosem oraz roti- tajskie, chrupiące naleśniki, które można było zjeść i na słodko i na słono. Najlepsze moim zdaniem były te z mango i słodkim mlekiem. Zdecydowanie polecam i zapraszam na pierwszą porcję zdjęć :)


 Obserwujcie też na Instagramie-klick! Tam też czeka na Was wiele podróżniczych zdjęć ;)

28 komentarzy:

  1. Super miejsce! :) Wypiłabym sobie takiego shake'a z mango albo z arbuza :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia! miałaś wspaniałe wczasy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Noo noo, ale cudownie!
    Bajecznie tam po prostu!
    Zazdroszczę takich wczasów hehe
    Pozdrawiam, miłego dnia ♥
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bym sobie pojadła tych wszystkich pyszności <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/etui-na-telefon-jakie-wybrac.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci takiego wyjazdu do Tajlandii. Sama chciałabym zwiedzić trochę świata i mam nadzieję, że to miejsce również odwiedzę!
    Jedzenie tam wygląda smakowicie! :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne widoki, zazdroszczę ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie, fajnie, że tyle podróżujesz i możesz nam pokazać trochę świata, chociażby przez internet. Przepiękne widoki.
    Mój blog ---> KLIK

    Pozdrawiam, Werciax

    OdpowiedzUsuń
  8. Love this blog

    Follow for follow?
    I follow you
    Chic Poradnik
    Blogs Showcase

    OdpowiedzUsuń
  9. Tajlandia to jedno z moich największych marzeń! Miałaś wspaniałą przygodę w te ferie :-)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj zazdroszczę. Chciałabym tam pojechać chociaż na dwa dni ! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pyszności :)
    Świetne zdjęcia ale Ci zazdroszczę :)
    ~ Obserwuję ~
    Mało mi brakuję do 260 obserwatorów pomożesz ?
    Pozdrawiam !! ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie byłam nigdy w Tajlandii, całe słyszałam,że to naprawdę piękne miejsce
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądałam już mnóstwo vlogów z Tajlandii na youtubie i za każdym razem przekonuję się do niej jeszcze bardziej. Muszę ją kiedyś zobaczyć na żywo! Zazdroszczę wyjazdu, musiało być super!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę! kocham Azję, ich kulturę, przyrodę.. strasznie mnie to kręci :) a Tajlandia jest moim marzeniem, które, mam nadzieję, że kiedyś uda mi się spełnić :)
    no i tajska kuchnia jest mega!<3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudowne zdjęci!!!
    Mi się tak tam podobało, ze jade w tym roku trzeci raz!


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  16. idealne widoki

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ale Ci zazdroszczę! Tajlandię mam na liscie miejsc, które obowiązkowo muszę odwiedzić w tym roku, mam nadzieje ze mi się uda! :) Po zdjeciach - nie dziwie sie ze to miejsce skradło Twoje serce!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy tam nie byłam, ale zdjęcia są przecudowne i zdecydowanie mnie zachęcają do wybrania się tam ! *.*

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znoszę Cię!! Haha, oczywiście żartuję i po prostu okroooopnie zazdroszczę :( !Tajlandia to jedno z moich największych ,niespełnionych (jeszcze) marzeń ♥ Buziaki :* paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku, cholernie Ci zazdroszczę! Chciałabym kiedyś odwiedzić Tajlandię. Cudowne zdjęcia, aż zatęskniłam za ciepełkiem..

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/03/tommy-x-gigi-ss2017.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjęcia, bardzo ci zazdroszczę :) Chciałabym podróżować i mam nadzieję że w końcu zacznę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem czy skusiłabym się na jedzenie - jestem wybredna :D Ale widoki to mają piękne! Miasteczko słynie z targów czy po prostu sezon taki tam jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Z targu korzystają także mieszkańcy z tego co wiem, więc myślę, że targ w Krabi działa cały czas. Tajowie jadają na ulicy, więc stoiska z jedzenien to żaden turystyczny wymysł :)

      Usuń
  23. Tajlandia- miejsce moich marzen. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się tam pojechać. Zdjęcia cudne. Z tego co mówisz są bardzo gościnni. Fajnie się płynęło na takiej łódce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak, choć można trochę zmoknąć od pryskającej wody z morza, ale widoki piękne :)

      Usuń

A ty, co myślisz na ten temat?