31 marca 2017

PIĄTKOWA NUTA #17: playlist update

Wiosna przywitała nas w tym tygodniu cudowną pogodą i liczę na to, że z dnia na dzień będzie coraz cieplej. Mam nadzieję, że już na dobre mogę zapomnieć o zimowych rzeczach, bo eksperymentowanie z wiosennymi outfitami bardzo mi się spodobało. Jeansowa kurtka, ripped jeans oraz biel i czerń to na ten moment moje wiosenne faworyty. Przydałoby się jeszcze tylko przygotować nową playlistę na słoneczne dni. 

Muzyczna seria w lutym się nie pojawiła, a wtedy akurat, z myślą o wyjeździe do Tajlandii, wybierałam nowe piosenki. Myślę, że są dobrym, na ten ostatni dzień marca, muzycznym połączeniem z ostatnich dwóch miesięcy.

Pojawiło się parę nowości, ale do playlista dodałam też piosenki, które (jeśli śledzicie mojego bloga od dłuższego czasu) powinniście już kojarzyć z wcześniejszych postów. Ciekawi?

Jak zawsze, klikając na tytuły, możecie posłuchać piosenek.

Piosenki, które w szczególności skradły moje serca, to: Believer Imagine Dragons, Cold Maroona 5, Here i Scars To Your Beautiful Alessi Cary, której głosu uwielbiałam słuchać jeszcze zanim jej piosenki pojawiły się w radiu. W tych dwóch utworach bardzo spodobał mi się przekaz, tekst i to, że jest tego tekstu tak dużo, o czym coraz rzadziej można wspomnieć, mówiąc o popowych piosenkach. 

"You should know you're beautiful just the way you are
And you don't have to change a thing, the world could change its heart" - Alessia Cara

Moje następne faworyty to: I Don't Wanna Live Forever Zayna Malika i Taylor Swift oraz, wszystkim Wam na pewno dobrze znane, Shape Of You Eda Sheerana. Oprócz nich, utworem, który odtworzyłam w ostatnim czasie ogromną ilość razy, było Crazy In Love Beyonce w wersji, którą możecie kojarzyć z soundtracku do Pięćdziesięciu Twarzy Greya. Niecałe cztery minuty głosu Beyonce zdecydowanie bardziej mnie zachwyciły niż sam film, w którym wykorzystano piosenkę Bey.
"I'd rather be
Somewhere with my people
We can kick it and just listen to some music with a message, like we usually do
And we'll discuss our big dreams how we plan to take over the planet" - Alessia Cara

Do playlisty dodałam też utwory, które kojarzą mi się z wakacjami i letnimi wspomnieniami, dlatego, że ciepła pogoda była tym, na co czekałam z wytęsknieniem. Znalazły się na niej: Borderline (wersja Vanic x Tove Styrke), Take Shelter i Real Years and Years oraz parę piosenek Freedom Fry, o którym pisałam już tutaj-klick.

Które piosenki najbardziej przypadły Wam do gustu? 
Jakie Wy umieścilibyście na wiosennej playliście?

Jeśli spodobały Wam się zdjęcia z dzisiejszego posta, wpadajcie też na instagrama-klick!

18 komentarzy:

  1. Ja jestem typem człowieka, który nie zamyka się w jednych gatunkach, ale jak cos przypadnie mi do gustu i moje ucho to polubi tak wałkuje dany kawałek baaaaaardzo długo :) Kilka nutek z listy znam, kilka na pewno przejrzę! ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, ja też nie słucham wyłącznie jednego rodzaju muzyki, wręcz przeciwnie, ale akurat jakoś tak się złożyło, że w ostatnim czasie wpadły mi w uchu popowe kawałki :)

      Usuń
  2. Maroon 5 - Cold, to coś, co pokochałam od pierwszego usłyszenia <3

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat nie wszystie znam :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/trendionpl-mydekowe-inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatniego czasu mam zajawkę na piosenkę "Issues" - Juli Michaels :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też już zaczęłam słuchać trochę wakacyjnych piosenek i strasznie spodobała mi się "empty" - Olivia O'Brien
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kojarzę niektóre piosenki z radia :) a Imagine Dragons lubię i słucham ich od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Very cool post and photo, dear!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    My blog>>Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  8. ja słucham można by rzec że niemalże wszystkiego ;p ważne by po prostu dana nuta kwalifikowała się do mojego poczucia estetyki hah :D

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam zupełnie inny gust muzyczny, niezmienny od kilkunastu lat i niezależny od pory roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W ostatnim czasie słucham przeróżnych gatunków muzycznych. Piosenka "Believer" i "Shape of you" strasznie wpadły mi do ucha :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam każda z piosenek, które wymieniłaś i mogłabym je słuchać dosłownie godzinami, widzę ze mamy bardzo podobny gust!



    M A R C E L I A (klik) Zapraszam do siebie i wesołych świat!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy pomysł, jeśli chodzi o pisanie o swoich ulubionych piosenkach! Ja jestem rozkochana w nowych piosenkach Amy Lee "Speak to me" oraz "Love exists" ;) Ładne zdjęcia, swoją drogą - grasz na gitarze?
    M Ó J B L O G

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie podobają mi się te zdjęcia, są genialne! Co do muzyki - lubię wszystkie piosenki które wymieniłaś :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam piosenkę "Crazy in love". Ja na ogół słucham rocka, ale nie zamykam się w tym określonym okręgu. To zwyczajnie nie ma sensu. :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?