12 lutego 2017

Between warmth and cold | ZAFUL


Czas od Nowego Roku mija mi tak szybko, że właściwe mogłabym się nie przejmować zimnem na dworze, tylko cieszyć słońcem, które pierwszy raz od paru tygodni w końcu świeci. Złudne ciepło, kwitnące kaktusy na parapecie sprawiają, że z optymizmem myślę już o wiośnie, a nawet o lecie. O szortach, zwiewnych outfitach, palmach i plaży. Jednocześnie moje marzenia o cieple zderzają się z zimą, która wciąż trwa i przypomina mi o sobie, gdy tylko wyjdę na dwór, popatrzę na czapkę, rękawiczki czy piętrzące się w szafie swetry i bluzy.

Tak jak moje myśli balansują pomiędzy ciepłem i zimnem, tak też przeplatają się ze sobą moje (wiosenne i zimowe) zakupowe wybory. Dlatego też na poniższych zdjęciach możecie zobaczyć i zimową i wiosenną stylizację.

Swetry zimą to dla mnie oczywista oczywistość, dlatego cieszę się, że ten z Zaful jest tak ciepły i miły w dotyku. Z botkami, czarnym chokerem i ciemniejszą szminką myślę, że tworzy fajny look z charakterem. W drugim outficie jestem totalnie zakochana. I choć jest zupełnie inny niż pierwszy, o wiele bardziej delikatny, to w łatwy sposób można przełamać w nim tę lekkość, na przykład zakładając do niego, modne ostatnio, kabaretki. To, co łączy obie stylizacje, to chokery- nowość, która w końcu trafiła do moich dodatków. Nowe są u mnie także boyfriendy, o których nigdy wcześniej bym nie pomyślała, a jak się okazało podczas wyprzedaży, są strzałem w dziesiątkę. Myślę, że wymyślę z nimi niejedną stylizację na wiosnę. 
   | zaful sweater (klik) | zaful black choker (klik) |
 zaful blouse (klik) | reserved boyfriend jeans | zaful white choker (klik)
Dziękuję za wszystkie kliknięcia ❤ Pomagają mi rozwijać bloga i pasję oraz tworzyć dla Was nowe stylizacje ❤

31 komentarzy:

  1. Też z niecierpliwością czekam na wiosnę ;) Zdecydowanie mam więcej ubrań na cieplejsze dni. Uwielbiam swetry, ale już trochę znudziło mi się ciągłe chodzenie w nich.
    Bardzo podoba mi się odcień Twojego sweterka i muszę przyznać, że świetnie wygląda z chokerem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygladasz i jeszcze te spodnie ahhh <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/valentine-red-color.html

    OdpowiedzUsuń
  3. sweet style !! lovely

    would you like to follow for follow ? let me know on my blog

    New Post - here

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie także świeci słońce, a na dworze panuje chłód. Może to nawet, jednak lepiej. Jakoś nie chcę rozstawać się z zimą.
    Ten sweter jest świetny, śliczny kolor :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się ten bordowy sweterek- to jeden z moich ulubionych kolorów :) a jeśli przy tym jest cieplutki to już w ogóle super :) świetne boyfriendy ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaa ja też już myślę o wiośnie, a nawet i o lecie! :) Śliczny jest ten sweterek ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bordowy sweterek jest śliczny! Choker też mi się podoba!
    Bardzo fajne rzeczy :)
    Obserwuję i pozdrawiam :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci że nie każdemu pasuje choker. Jednak Tobie - bardzo!!:)

    Miłego poniedziałku Kochana :*
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten biały choker cudowny <3 ogólnie wszystkie style bardzo mi się podobają, cudownie wyglądasz :)
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne te spodnie i ogólnie ty świetnie wyglądasz.
    Zapraszam do mnie ; szereemeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. sweterek i spodnie mega :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham kwitnące kaktusy!
    Masz taką piękną, delikatną urodę :)
    mega koronkowy choker :)
    pozdrawiam,
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam swetry w mocnych kolorach. Podobają mi się obie stylizacje. Świetne stylizacje :)
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam swetry w mocnych kolorach. Podobają mi się obie stylizacje. Świetne stylizacje :)
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku jakie piękne zdjęcia a te spodnie bardzo przypadły mi do gustu :)

    Mało brakuje mi do 170 obserwatorów. Pomożesz?
    Nie mogę przegapić tak świetnego bloga- obserwuje!!! Czekam na kolejne posty!!!
    ONLY DREAMS - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Swetry zimą to także dla mnie coś, bez czego nie da się przeżyć tej pory :) Uwielbiam granatowe i bordowe kolory i najbardziej chyba do mnie pasują :) Ładny chocker, a spodnie z dziurami są cudowne :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  17. O tym sweterku myślę już od dłuższego czasu, jednak za każdym razem wyrzucam go z koszyka... Muszę w końcu to zmienić :D Świetne zamówienie!
    W linki poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pasuje Ci taki niewinny, prosty styl z białą zwiewną bluzką.
    Wyglądasz mega naturalnie!

    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne stylizacje, w tej drugiej jestem po prostu zakochana ;)
    Kochana mogłabyś mi podać maila przez który kontaktuje się z zaful.com?
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz świetne te spodnie..

    Obserwuje i zapraszam do mnie



    http://mademoiselleshirley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten sam sweterek i jest prześliczny!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tez juz mysle o tej wiosnie. Mam nadzieje ze mrozy odejda

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne stylizacje! Ten sweterek miałam z Zaful ale był za duży. To drugie zestawienie podoba mi się troszkę bardziej. Jest takie delikatne, dziewczęce :)
    Już nie moge się doczekać kiedy będzie ciepło <3
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  24. ja jestem wielką fanką boyfriendów, śliczny jest ten bordowy sweterek:)
    http://wersonworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Także myślę ciągle o letnich stylizacjach i wyjazdach. Ah, jeszcze tylko kilka miesięcy a przed tym cieplejsza od zimy wiosna.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny sweter :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też bardzo tęsknię za latem, upałami. Nie mogę się doczekać czasu, kiedy nie będę musiała zakładać tej kurtki, rękawiczek, szalika... Niewygodnie w tym wszystkim.
    Obydwie stylizacje są bardzo ładne, ale pierwsza bardziej mi się podoba :D Druga nie za bardzo w moim stylu :P Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com
    curiousthingsm8.blogspot.com - blog kolegi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdecydowanie ta druga stylizacja wygrywa! Pierwsza również jest fajna, ale zwiewna, letnia, biała bluzka i boyfriendy kojarzą mi się z nadchodzącą, upragnioną wiosną :) Powoli też będę musiałam pomysleć nad zakupami, bo przez ostatni rok trochę zmieniło się moje podejscie do ubierania się, szczególnie jeżeli chodzi o wiosnę/lato :)
    Pozdrawiam!

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie wyglądasz, obie stylizacje są cudowne<3

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Super wyglądasz :) Też lubię swetry :)

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń


  31. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/02/snowy-fur.html

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?