25 listopada 2016

PIĄTKOWA NUTA #14: akustyczne piosenki na jesienne i zimowe dni

Atmosfera powoli robi się coraz bardziej świąteczna, pomimo tego, że wciąż mamy jesień, a na blogu właśnie pojawia się ostatni jesienny post z muzycznej serii. Nie mogłabym nie wspomnieć o tej porze roku o piosenkach, w których wyraźnie słychać akustyczną gitarę. Czy to grająca pierwsze skrzypce, czy to występująca w tle, będąca uzupełnieniem wokalu, brzmi pięknie i jak najbardziej wpasowuje się w jesienny klimat.

Poniżej znajduje się 10 wybranych, akustycznych piosenek. Wystarczy kliknąć na dany utwór, by go posłuchać. Enjoy!


1.Shawn Mendes - Strings

2.Shawn Mendes - Bring It Back

3.Extreme - More than words

4.Nirvana - Lake of Fire

-"All we need is just a little patience."

5.Guns N' Roses - Patience

-"Beyond the door there's peace I'm sure,
And I know there'll be no more tears in Heaven."


Które piosenki się Wam spodobały? Czy macie inne, ulubione i także podzielacie moją miłość do dźwięków gitary? :)





-"No one plans to take the path that brings you lower."


18 komentarzy:

  1. Idealny wpis na te jesienne wieczory :) Często nie wiem czego słuchać i dlatego bardzo lubię takie wpisy. Zawsze jakaś dobra nutka się znajdzie. Shawn Mendes bardzo lubię, choć moją ukochaną piosenką jest Treat You Better.
    Z Twojej listy uwielbiam 4,5 i 8.

    OdpowiedzUsuń
  2. 6 i 7 to utwory, których mogę słuchać zawsze i wszędzie i nigdy mi się nie znudzą :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczyłam ,,Lake of fire'' i od razu pojawił się u mnie uśmiech! Dzięki za przypomnienie mi o tym utworze, kocham go całym serduchem. :) Tak samo ,,Patience''! Bardzo, bardzo lubię Twój gust muzyczny! Nie słyszałam wcześniej tej piosenki Bon Jovi, a teraz jak słucham, to przypadła mi do gustu. Jak zresztą każda od nich. :)
    Ja też już czuję świąteczny klimat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Dzięki kochana :*

      Usuń
  4. Wszystkie piosenki są świetne, zakochałam się w tych głosach *_*

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Praktyczie żadnej z tych piosenek nie znam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Słucham prawie wszystkiego, stąd znam tylko piosenki Shawna<3
    https://xartday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawie nic z tego nie znam, z chęcią posłucham :)

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Znałam tutaj jedynie piosenkę Ed, którą również lubię ;)
    Lovett Lov B.L.O.G

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wszystkie akustyczne wykonania, Guns N'Roses - Patiance to majstersztyk, uwielbiam ;)

    Dodałabym od siebie:
    https://www.youtube.com/watch?v=IOD3h7Yfnj4

    OdpowiedzUsuń
  10. Piosenki Eda są świetne :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja kiedys cos tam probowalam grac na gitarze, ale za szybko sie poddalam i teraz w sumie troszke zaluje :(
    bardziej podoba mi się ten drugi sweterek, piękny jest ten kolor!


    http://justemsi.blogspot.com/ odpowiadam na obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. I loved being able to play guitar! *-* Awesome *
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam nigdzie takiego postu. Bardzo fajny! Z Twojej listy najbardziej podoba mi się chyba nr 4 :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Bon Jovi wygrywa wszystko! <3 iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne piosenki , wydaje mi się , że wszystkie wysłuchałam :)

    Świetny post
    Pozdrawiam
    Mój blog Zapraszam KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz będę miała co robić na jesienne wieczory aczkolwiek pewnie to przełożę na ferie, kiedy będę szukała sobie jakiegoś zajęcia. A kolęd raczej wtedy nie zagram. Przydatny post i pojawiły się na liście parę moich ulubionych utworów więc bardzo pozytywnie. Czekam na więcej takich postów!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?