22 września 2016

Życiowe lekcje, czyli cytaty z "Bóg nigdy nie mruga"



LEKCJA 1
"Życie naprawdę jest dobre."

LEKCJA 2
"Widzisz tylko ten fragment drogi, który oświetlają twoje światła, a mimo to dojeżdżasz w ten sposób do celu." 

"Sekret sukcesu polega na tym, by nie liczyć kosztów. Nie myśl o tym, jak długą drogę masz przed sobą. Nie mierz odległości między startem a metą. Takie rachuby powstrzymają cię przed zrobieniem następnego małego kroczku." 

"Jeśli chcesz napisać powieść, siadasz i zaczynasz od jednego akapitu."

"Boimy się poważnych zmian, ale zazwyczaj mamy dość odwagi, żeby zrobić następny, właściwy krok. Jeden niewielki krok, a potem kolejny. To wystarczy, żeby (...) spełnić swoje najśmielsze marzenie."

LEKCJA 3
"Jeśli chcesz uwolnić się od jakiejś urazy, pomódl się za osobę lub rzecz, do której ją czujesz, a będziesz wolny."

LEKCJA 4
"Mój mózg cierpi na ślepotę barw. Operuje tylko skrajnościami: czerń albo biel, tak albo nie, dobrze albo źle, wszystko albo nic. Szare komórki wypełniające moją czaszkę nie pojmują, że w życiu jest wiele odcieni szarości, a świat to nie zajęcie, które można zaliczyć albo oblać."

"Od czasu do czasu wciąż jeszcze nabijam sobie siniaki, goniąc za tym ulotnym, idealnym życiem, które zaplanowałam w swoim terminarzu. Ciało nie zawsze nadąża za umysłem."
LEKCJA 5
 "(...) problemy finansowe nigdy nie biorą się z braku pieniędzy. Chodzi raczej o to, jak myślisz o pieniądzach, jak się z nimi obchodzisz. A to możesz zmienić."

"Najważniejsze to uświadomić sobie, że nasze zachcianki nie zawsze odzwierciedlają nasze potrzeby - a często nie odzwierciedlają nawet naszych prawdziwych pragnień. Najważniejsze są mądre wybory, które przyniosą nam długotrwałą satysfakcję." 

LEKCJA 6
"Bruce należy do tych nielicznych ludzi, którzy, kiedy nie mają racji, natychmiast to przyznają z podniesionym czołem." 

"Mój mąż nie musi wygrać każdego sportu i pierwszy uznaje swoją porażkę."

LEKCJA 7
"Musimy przestać ukrywać łzy i zacząć się nimi naprawdę dzielić. Trzeba być silnym, żeby płakać. A jeszcze silniejszym, żeby dać innym zobaczyć te łzy. Musimy być na tyle silni, żeby móc pozwolić sobie na słabość, niezależnie od tego, kto nas zobaczy."

LEKCJA 8
"(...) Bóg pragnie wejść z nami w prawdziwy, autentyczny związek, w którym panuje taka sama szczerość i otwartość, jak w dobrym małżeństwie." 

"Bóg nie chce, żebyśmy byli tak święci, że aż nieludzcy. Nie oczekuje wymuszonych modlitw i obłudnych pochwał. Bóg pragnie szczerego, autentycznego, prawdziwego związku."

LEKCJA 9
"Powiedział [Bruce], że najważniejsze w naszym związku to zbudować i utrzymać przyjaźń (...). Nauczył mnie tej wspaniałej, odwiecznej prawdy: Przyjaźń jest na pierwszym miejscu. To dusza związku."

LEKCJA 10
"Bóg nigdy nie daje nam więcej, niż potrafimy udźwignąć." 

"(...) jeśli spotyka cię w życiu wiele trudności, to znaczy, że jesteś stworzony do tego, żeby im podołać."

"On nam pokazał, czego oczekuje od nas Bóg: żebyśmy radowali się każdym oddechem." 

"Nawet jeśli dostaniemy do dźwigania część nieba, nie będzie to ciężar. Będzie to dar." 
Postanowiałam pokazać Wam parę cytatów z książki Reginy, które w jakiś sposób przykuły moją uwagę. Nie ze wszystkimi do końca się zgadzam, nie uważam m.in., że płakanie przy ludziach jest lepsze niż w samotności, jednak coś mnie tknęło podczas czytanka, by podkreślić wybrane fragmenty.
Co Wy o nich myślicie lub jakie macie zdanie na temat książek Brett? :)
*
Jeśli lubicie czytać różnorodne posty, cytaty czy porady, zajrzyjcie też na kobieceporady.pl :) 

15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piaty cytat tak bardzo wpasowuje się w życie każdego z nas :/
      Co do prośby użycia moich zdjęć, zależy od tego, z których postów. Jeśli zaznaczysz, że jestem ich autorką, to spoko. https://onlyexperiences.blogspot.com/search/label/Fotografia <-- możesz jednorazowo użyć zdjęć spod tej etykiety ;)
      Pozdrawiam
      Tutti

      Usuń
  2. Niektóre cytaty bardzo mi się spodobały! Fajny post.
    Obserwuję :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatni mi się podoba ^^

    grlfashion.blogsport.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze ta ksiazka jest dla mnie :O Czytałam to z zapartym tchem :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mądre, ale nie wszystkie są do końca prawdziwe. Mam wrażenie, że większość z nich to tylko takie urocze gadanie typu "wszystko będzie dobrze". Ale przyznam się, że pierwszy naprawdę mi się podoba. :D

    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł na post. Niektóre z tych cytatów naprawdę mi się podobają. Bardzo mnie zaciekawiłaś tym postem do przeczytania tej książki. Jak tylko będę miała wolną chwilę będę musiała się po nią wybrać, żeby ja przeczytać.

    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne cytaty, zachęciłaś mnie do tej książki! :)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie:
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te cytaty :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatni cytat zdecydowanie najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcę przeczytać tę książkę, by samodzielnie zapoznać się z tymi cytatami, jednak nie wiem, czemu szkoda mi jej kupować :(
    Nominowałam Cię do lba, może zechcesz sprawdzić?
    Miłego weekendu!
    Pozdrawiam
    Nika x
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lekcja 2 jest piękna <3! Od dawna przymierzam się do kupienia tej książki, może wreszcie mi się to uda ;p
    Pozdrawiam :D
    TROL

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam tę książkę. Kurka, mam mieszane odczucia po jej przeczytaniu. Podobnie z ,,Jesteś cudem'' tej autorki. Niby są mądre refleksje, zdania, czasami faktycznie zastanowię się nad daną lekcją, ale tak samo jak Ty, nie zgadzam się z niektórymi rzeczami tam. Chociaż lubię poznawać światopogląd innych ludzi. ;) Uwielbiam wszelkiego rodzaju cytaty! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mądre cytaty, które niesamowicie odnoszą się do życia.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?