30 września 2016

PIĄTKOWA NUTA #12: sierpniowo-wrześniowy mix

Trzydziesty września? Już? Tak szybko? Niemożliwe... Naprawdę nie mam pojęcia kiedy skończył się sierpień, a zaczął wrzesień. Tym trudniej uwierzyć mi, że już jutro październik. Wam także?
Wydawać by się mogło, że wyrwano część kartek z kalendarza, połączona parę dni w jeden, a wakacje wyrzucono w niepamięć. Nikt już nie myśli o ciepłym morzu, długich wieczorach i palmach. Teraz tematem numer jeden jest szkoła. Mówi się o nowych znajomych, o tym, że mylą się sale i piętra, ktoś ciągle wspomina o nauczycielach... Playlista z sierpnia? Coś, jakoś nie pasuje...  Z tym, że dni minęły tak szybko, że złączyła się z wrześniową. 

W ostatnich tygodniach zakochałam się momentalnie w refrenie I miss you, Love on the brain przywróciło mi wiarę w piosenki Rihanny. To, ile razy przesłuchałam Ride chyba nie zliczę, a słysząc Borderline zawsze widzę przed oczami Bahamy i kalifornijskie palmy. 
Refren z Little Black Submarines: "Oh can it be, the voices calling me, they get lost and out of time. I should've seen it glow but everybody knows that a broken heart is blind..". oraz ten z Sucker for pain:" I torture you, take my hand through the flames, I torture you... I'm just a sucker for pain, I wanna chain you up, I wanna tie you down. I'm just a sucker for pain..." mogłabym śpiewać non stop.

Poniżej piosenki, które najbardziej kojarzą mi się z końcówką wakacji i całym wrześniem. Zapraszam do słuchania :)

(kliknij na tytuł, aby posłuchać)





10. Tutaj jest miejsce na Twoją sierpniowo-wrześniową piosenkę :)

Jak wyglądała ostatnio Wasza playlista? Które piosenki z posta Wam się spodobały?
Jaki macie pomysł na następny muzyczny post, co chcielibyście w nim zobaczyć, czego posłuchać, o czym przeczytać? 

14 komentarzy:

  1. Znam kilka z wymienionych :D Ja ostatnio wracam do starszych utworów.
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam może z jedną lub dwie piosenki z Twojej playlisty :) Ale wykonawców prawie wszystkich.
    Ostatnio spodobały mi się piosenki TheChainsmokers c:



    http://echoo-echo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych kawałków :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Your blog is wonderful and I am following you.
    I would be happy if you followed back.
    Have a great weekend, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie przesłuchuję Adele :D Ride znam, ale jakoś nie przypada za bardzo w mój gust.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też niesamowicie ten miesiąc zleciał.. A z piosenek to mało co kojarzę ;)


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL ♥
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ride kocham <3 zakochałam się w "Little black submarines" ;D
    TROL

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z Twojej listy często słuchałam piosenkę od blacbear oraz Sucker for pain :) Na pewno znalazło by się jeszcze miejsce na closer i cold water u mnie :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam kilka z powyższych piosenek i słucham ich w busie ;) Szczególnie bliska mi jest pozycja 3 ;)




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<     

     
      


         

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tak samo! Nie mam pojęcia, jakim cudem, wrzesień minął tak szybko! Chociaż z jednej strony dobrze, bo uwielbiam październik. ,,Ride'' Twenty one pilots również bardzo, bardzo lubię i ciągle słuchałam przez wakacje! Też nie zliczę. :D Z ciekawości włączyłam sobie tę Rihanny, wcześniej jej nie słyszałam. Spodobała mi się! I ten teledysk! Przez wrzesień słuchałam głównie: Pixies - where is my mind, Radiohead - Karma Police, Nirvana - come as you are / lithium, Pink Floyd - wish you were here i pewnie masę innych, ale nie pamiętam ich na tę chwilę. =) Na pewno przesłucham Twojej playlisty. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju, mi wrzesień też tak szybko zleciał!...
    fajne nuty (:
    obserwuję
    Mój blog - kliknij <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno przesłucham,bo nigdy nie za dużo nowych piosenek na jesienne wieczory<3 http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. 2 i 8 to świetne piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również zakochałam się w piosence Adele - I miss you, zwłaszcza, że oglądałam ciekawą choreografię do tego utworu :3
    http://zksiazkawkieszeni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?