12 sierpnia 2016

PIĄTKOWA NUTA #10: wakacyjny klimat MØ i Freedom Fry


Lato, zachód słońca, podróż, a za oknami samochodu lasy i jezioro. Ognisko, w tle dźwięki gitary, obok śmiejący się znajomi. Magiczna atmosfera, na niebie gwiazdy, obok namiot i koce. Cisza. Szum drzew, wschód słońca, kolejny wyjazd. Długie drogi Ameryki, wieczorem muzyczny festiwal, palmy, Kalifornia i szum fal...

Tak kojarzy mi się powstały w 2011 roku Freedom Fry. Opis trochę jak z postu o Current Swell? Owszem, bo ich piosenki łączą się dla mnie w podobny obraz. W dodatku są idealne na ostatnie długie letnie wieczory. Z kolei MØ to zupełnie inna bajka. Ciężko mi opisać jej piosenki. Są (przynajmniej dla mnie) niespotykane, tak samo głos tej dziewczyny, który mnie zachwycił. Myślę więc, że warto kliknąć na parę tytułów i posłuchać. Może akurat przypadną Wam do gustu ;)

 Freedom Fry 

Bardziej spodobał Wam się klimat Freedom Fry czy MØ? 
Jakie piosenki Wam kojarzą się z wakacjami?

16 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcie
    Cudownie to napisałaś
    U mnie pogoda za oknem brzydka, a tym tekstem poprawiłaś ją
    Super post
    Obserwujemy? Ja już, liczę na ciebie
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie było słoneczko dziś <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabieram się za słuchanie piosenek!Dla mnie niespotykaną piosenką jest "Wasteland" Against The Current. Gorąco polecam, głos Chrisy zachwyca :)
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Link do piosenki :)
    https://www.youtube.com/watch?v=Lm-rpaWkONI
    według mnie piosenka ma doskonałą atmosferę, może ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością posłucham. Mam nadzieję, że piosenki z posta też Ci się spodobają :)

      Usuń
  5. Super zdjęcie :)

    Klikniesz w link z bluzką pod zdjęciami? Z góry dziękuje :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/08/changes-are-good.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam niektóre piosenki MØ i podobają mi sie :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam pierwszego zespołu, ale posłucham ^^ a dziewczyna ogólnie wymiata, bardzo lubię jej piosenki :)
    wgl opis na początku fajny ^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  9. To co napisałaś na początku jest śliczne :) Spodobała mi się ta pierwsza piosenka ;D
    Świetny blog obserwuję ^^ Jeżeli chcesz wpadnij do nas, a jak ci się spodoba zaobserwuj ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie to napisałaś :) I piękne zdjęcie! :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Napisane przepięknie! Czytałam kilka razy! A zdjęcia... zapierają dech w piersiach! Od dzisiaj będę wpadać częściej :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. nie słyszałam o żadnym z tych zespołów ale oba bardzo spoko ;)

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  13. Freedom Fry zdecydowanie bardziej przypadł mi do gustu i muszę się chyba lepiej zapoznać z ich kawałkami :)
    sleep0walking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Freedom Fly idealnie w moim guscie <3 musze poszukac na spotify. Ja na wakacje wole bardziej rytmiczne, klubowe piosenki, ale taka muzyka rowniez do mnie przemawia :)

    (W.)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie!


    Mój blog CrazyBoyLife12.blogspot.com dopiero startuje! obserwacja za obserwacje

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?