30 sierpnia 2016

Blue jeans, white shirt


Top Gun, Beverly Hills 90210, Friends - klasyki. Film i seriale, które moim zdaniem powinien obejrzeć każdy, kto choć trochę czuje klimat i modę lat 80. i 90. Kolejny klasyk? Blue jeans i white shirt. Biały t-shirt czy koszula i niebieskie spodnie, które pojawiają się w każdej z ekranizacji, i które noszone są do dziś. 

Mnie zawsze czysta (bez żadnych nadruków i printów), biała koszulka kojarzyła się z tą na w-f, ale w wymienionych produkcjach nabiera ona zupełnie innego klimatu i przestaje być taka zwyczajna. W Top Gunie z ramoneską i czarnymi spodniami lub spódniczkę jest outfitem idealnym, ale w Beverly Hills w połączeniu z jeansowymi ogrodniczkami lub kataną też prezentuje się dobrze. Zresztą Brandon wygląda świetnie nawet w wersji na w-f. Kto nie oglądał żadnego z seriali, ani nie widziała Toma Cruise'a w przełomowym dla jego kariery filmie, powinien szybko nadrobić zaległości. Ja natomiast chciałabym Wam zaprezentować moją wersję blue jeans & white shirt.


 

sweathirt and high waisted jeans - Reserved 
shoes - Lee Cooper

Lubicie klimat poprzednich dekad?
Oglądaliście, którąś z wymienionych ekranizacji?

20 komentarzy:

  1. Biała bluzka zawsze wygląda tak jakoś inaczej, gdy odpowiednio się ją dopasuje, a ja właśnie sobie uświadomiłam, że nie mam ani jednej zwyczajnej białej bluzki hah

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie świetne ;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek jest super :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia, są tak świetnie wykonane, a Ty tak genialnie wyglądasz! Sweter to cudo. =) Poza tym, fajny układ tych fotografii. Moda lat 90. - uwielbiam. Ja stawiam raczej na białą koszulkę(która również kojarzy mi się z wf, a nie znoszę tego przedmiotu) z ogrodniczkami. Uroczo to wygląda! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna stylizacja, zwyczajna, ale ładna :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia! Ślicznie wyglądasz :) Strasznie podoba mi się ta biała bluzka <3

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam klimat poprzednich dekad!
    Podanych tytułów filmów nie oglądałam, ale kusi mnie "Top Gun"
    Świetnie wyglądasz, spodnie są właśnie takie, jakich teraz poszukuję :)
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło, że ktoś zwrócił uwagę nie tylko na zdjęcia, ale również na tekst.
      Obejrzyj, obejrzyj ;)

      Usuń
  8. Nie oglądałam tych filmów (wiem - wstyd!). Pod względem mody lata 90 w pewnych elementach mnie zachwycają, a w innych już nie :P Ale lubię białe koszule z tamtych lat, mam taką jedną z sh :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Moda z tamtych lat nie przemawia do mnie za bardzo. Zamiast białego podkoszulka bez nadruków sięgam raczej po taką bokserkę, lub po prostu podkoszulek na ramiączkach - idealna baza do większości stylizacji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Proste, ładne zestawienie ;) Uważam, że własnie minimalizm jest kluczem do ładnego stylu ubierania się ;) A tak na marginesie, to uwielbiam czasy PRL-u, czyli te 80. lata :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja lubiłam bardzo beverly hills 90210 ;P Fajny serial ;p
    syper stylizacja :)

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny outfit<3 uwielbiam połączenie dżinsu z białym

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie oglądałam weymienionych przez Ciebie filmów, za to za Friendsami szaleję!! <3
    Idealny outfit. Uwielbiam takie połączenie, ale poza czystymi białymi koszulkami, lubię też te z jakimiś ładnymi nadrukami ;)
    Pozdrawiam
    zksiazkawkieszeni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Top Gun to jeden z moich ukochanych filmow poza tym gra w nim mlody i przystojny Tom Cruise haha i w sumie do tej pory slucham "Take My Breath Away" musze stwierdzic ze to jedna z moich ulubionych piosenek <3
    Serial Friends to klasyka i jeden z najlepszych seriali przynajmniej moim zdaniem! <3
    Stylizacja swietnie sie wpasowala w te klimaty ale masz piekne wlosy! *_*
    Uwielbiam takie stare klimaty i dobre filmy ze starszych czasow <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  15. The post is so great! Thanks for sharing:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądasz, a sweterek świetny!:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?