22 lipca 2016

Zobacz ze mną Portugalię i Sewillę

Dzisiaj z wielkim uśmiechem na twarzy publikuję nowość na blogu- filmik!
Powiem Wam, że trochę czasu mi zajęło zanim uzyskałam efekt końcowy, ale jestem szczęśliwa i dumna z siebie, że udało mi się wytrwać przed komputerem parę nieszczęsnych godzin na ucinaniu, wybieraniu scen, czytaniu i przeglądaniu poradników oraz zapisywaniu coraz to nowszych wersji projektu, bo satysfakcja z tego, że mogę powiedzieć sobie teraz: "Brawo! Zrobiłaś to w 100-u procentach sama", jest ogromna!

Filmik jest z Portugalii oraz Hiszpanii, które miałam okazję zwiedzać na początku czerwca. Możecie na nim zobaczyć skrawek rejonu Algarve, Lizbony i Sewilli. 

Pomyślałam, że vlog będzie fajnym początkiem serii z mojego wypadu na południe Europy. Poza tym jest świetną pamiątką z podróży, bo wspomnienia są utrwalone żywiej niż na fotografiach, choć te także pojawią się na blogu. Aż żałuję, że nie wpadłam na taki pomysł wcześniej!

Was zapraszam do oglądania, ale uprzedzam, że do wprawy z jaką nagrywają znane amerykańskie vlogerki, jeszcze dużo mi brakuje ;)



Podoba się Wam pomysł z vlogami z podróży? Co myślicie o filmiku? :)
Jeśli jesteście na tak, proszę, dajcie łapkę w górę i zasubskrybujcie kanał TUTAJ

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajny filmik masz ode mnie łapkę;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Megaaa ale Ci zazdroszczę <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowy filmik! Dobry pomysł z tym vlogiem z podróży :) Oby takich więcej :*
    Pozdrawiam :*
    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To był naprawdę świetny pomysł! Cieszę się, że mogłam zobaczyć te piękne miejsca, bo oglądając Twój filmik, poczułam się, jakbym sama chodziła po plaży lub pływała łódką. Nie mogę się doczekać następnych! <3 Masz ode mnie dużego kciuka w górę i subskrypcję :3
    Pozdrawiam
    http://zksiazkawkieszeni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Filmik jest świetny! :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny, świetnie zmontowany filmik! Bardzo lubię oglądać vlogi tego typu, można poznać nieodkryte wcześniej części świata no i nawet poczuć się, jakby się tam było ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Gratuluję! Bardzo miło ogląda się ten filmik. Przy pierwszym zbliżeniu Ciebie, myślałam, że coś powiesz, chociaż kilka słów i nieco mi tego zabrakło. Słyszałam, że Algarve to najpiękniejszy region w Portugalii, zazdroszczę pięknych widoków i niezapomnianych chwil :)

    californialifeandstudy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za poradę :) Na pewno o niej pomyślę.

      Usuń
  8. No naprawdę tam pięknie :) Przyjemnie było oglądać taką relację ;)
    Gratuluję wytrwałości w montowaniu filmiku. Sądzę, że jeszcze kilka takich i będziesz w tym coraz lepsza.
    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba pomysł z tym video z podróży, w końcu coś innego niż masa zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ci zazdroszczę. Piękne widoki. Fajny filmik. Marzę o odwiedzeniu Portugalii ♥ Podoba mi się twój blog. Obserwuję i zapraszam do siebie KLIK Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj. Będzie mi bardzo miło :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh, Portugalia ... Mój ulubiony kraj. Bardzo chciałabym tam pojechać, a dzięki Twojemu filmikowi miałam okazję poczuć się jakbym tam była. :) Obserwuję, super blog.
    zapraszam do siebie

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny pomysł! Jakie przepiękne widoki a mi pozostaje tylko marzenie o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny filmik i przepiękne widoki! :) Chciałabym kiedyś tam pojechać! :P
    http://moniicza-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie zmontowany filmik, ale mi zabrakło mimo wszystko ciebie i chociaż podpisów zwiedzanych przez Ciebie miejsc :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny filmik, marze o wyjezdzie do Portugalii :3 Bardzo podoba mi się pomysl robienia vlogów z podróży
    Będzie mi miło jeśli wpadniesz do mnie :3 lifebypaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?