15 lipca 2016

PIĄTKOWA NUTA #8 : One Republic - Native


Gdy wybrałam się po płytę Florence, do domu wróciłam także z Native One Republic. Przekupiły mnie dwa pierwsze tytuły piosenek, które bardzo lubię. Pomyślałam sobie, że skoro one mi się podobają, to reszta też powinna. Choć często mam tak, że zakochuję się w jednej czy dwóch piosenkach jakiegoś zespołu lub wokalisty, a reszty nie jestem nawet w stanie wysłuchać do końca.

 
Na szczęście tak nie było w tym przypadku! Reszta piosenek też przypadła mi do gustu. Z czego bardzo się cieszę, bo od dłuższego już czasu chciałam bliżej zaprzyjaźnić z muzyką OR. 


Płytę zaliczyłabym do tych energetycznych, wprawiających w dobry nastrój, pomimo przeplatających się wolnych, spokojnych fragmentów jak w magicznej piosence If I lose myself.

Gdybym miała ją oceniać, na pewno oceniłabym ją pozytywnie, choć czasami miałam ochotę, by szybko przewinąć niektóre fragmenty lub cofnąć się do Counting stars lub Love runs out. 


A wy, Lubicie One Republic? Jakich jeszcze według Was powinnam posłuchać utworów tego zespołu? 

21 komentarzy:

  1. Też jestem posiadaczką tej płyty ! :D Kiedy pada, puszczam sobie właśnie ją :)



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu jakoś tak miło mi się zrobiło, gdy zobaczyłam tę płytę, bo rok temu kupiłam ją swojej przyjaciółce na urodziny, która uwielbia ten zespół. Sama również lubię czasami posłuchać ich muzyki. Okładka skradła moje serce. :D Arleta

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam kilka ich piosenek i mi się podobają :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam piosenki One Republic, jednak nie słucham ich jakoś za często.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. O lubię ten zespół! Parę piosenek z tej płyty słucham :)
    Dzięki za odwiedziny, zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Również lubię One Republic :) Ostatnio gwałcę replay piosenki "Wherever I go" :)
    Mój blog-klik
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słucham zbyt często tego zespołu i kojarzę głównie piosenkę "Counting Stars", ale coś czuję, że powinnam się lepiej zapoznać z ich muzyką. Mam dokładnie tak samo - czasem jedna lub dwie piosenki danego wykonawcy mi się podobają, a reszty nie mogę znieść, więc cieszę się, że się nie zawiodłaś :D :*
    http://zksiazkawkieszeni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też bardzo lubię OR, chociaż ostatnio nie słucham ich zbyt często. myślę, że ta płyta również przypadłaby mi do gustu. pozdrawiam :) http://asfragileasice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami ich słucham :) Ale fakną nie jestem

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię kilka ich piosenek ale nie jestem fanką :)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Akurat ich muzyki nie słucham, ale fajnie, że masz płyty w domu. Dobrze doceniać twórców. Słucham muzyki w internecie, ale kilka ulubionych tytułów zakupiłam i nie żałuję:) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię muzykę tego zespołu, jest świetna. Muzykę Florence zdecydowanie kocham, mój ulubiony zespół :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam One Republic! A 'If I lose myself' jest po prostu arcydziełem. Mogę Ci jeszcze polecić z zespołów Imagine Dragons, i koniecznie musisz posłuchać kilku piosenek Shawna Mendesa! Polecam 'Treat you better', do której niedawno wyszedł teledysk!
    Buziaki!
    http://smile-for-me-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imagine Dragons i Shawna Mendesa znam, choć jeśli o niego chodzi, to wolę Stiches od Treat you better. Imagine Dragons z kolei uwielbiam Radioactive. Czy to zagrane na pianinie czy gitarze czy zaśpiewany cover - w każdej wersji może brzmieć magicznie.

      Usuń
  15. Jakoś nie przepadam za tym zespołem, ale niektóre piosenki faktycznie wpadają w ucho. Ja uwielbiam słuchać swojej idolki Ewy Farnej. Wiem oryginalnie haha. Jej muzyka mnie uspokaja i dodaje energii! Do tego mam możliwość częstego jeżdżenia na koncerty, bo nie mam barier kilometrowych! :) Uwielbiam też Selenę Gomez i w październiku jadę na jej koncert. Ale podejrzewam, że to trochę inne klimaty niż Imagine Dragons.

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego zespołu, to dziwne, ale może obiła mi się ich muzyka o uszy, jednak słuchać ich nie słucham :)
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię muzykę One Republic,ale nie jestem z nią jakoś dokładnie zaznajomiona.Przekonała mnie do nich piosenka "I Lived", która pojawiła się w jednym z moich ulubionych seriali 'Glee'.
    Swoją drogą jakoś nie może opanować mnie magia słuchania płyt. Wolę włączyć Spotify i w ten sposób wspierać artystów. Zobaczymy może kiedyś się to zmieni.

    niutta.blogspot.com
    -Anita

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam sentyment do One Republic. Zawsze lubiłam ten zespół,a każda piosenka wpadała w ucho. Płyty niestety nie posiadam :( Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ten zespół :) Ich piosenki są świetne ;)

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  20. One Republic znam, ale tak właściwie słucham tylko kilka piosenek tego zespołu, więc nie mogę się uznawać za jakiegoś i wielkiego znawcę czy nawet sympatyka.
    Fajnie, że płyta Ci się spodobała :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?