1 lipca 2016

PIĄTKOWA NUTA #7: How big, how blue, how beautiful



Dawno nie było na blogu żadnego posta z muzycznej serii, dlatego wypada w końcu nadrobić zaległości. A z racji tego, że właśnie trwa Open'er, myślę, że warto napisać o płycie jednego z headlinerów festiwalu :)

Choć na Open'er nie udało mi się w tym roku dotrzeć i ominęły mnie dwa wielkie koncerty, na których z chęcią bym się znalazła (Florence & the Machine i RHCP), to przynajmniej kupiłam płytę Florence. I choć na początku nie byłam przekonana do jej zakupu, teraz, po paru dniach jej słuchania, myślę, że naprawdę było warto. Jest magiczna!

How big, how blue, how beautiful jest najnowszym albumem zespołu (choć wydany był już w maju tamtego roku), na którym przeplatają się piękne, spokojne piosenki razem z energicznymi utworami, dzięki czemu płyta jest ciekawa. Wokal Florence mnie zachwycił, a instrumenty grające w tle, nadały CD rytmu i magii. Na płycie znalazło się jedenaście utworów i w większości z nich się zakochałam.
*Ship to wreck, *What kind of man i *Queen of peace to zdecydowanie moje faworyty. Choć *Third eye czy  *Long & lost też są świetne! Polecam wszystkim, którym spodobały się piosenki Florence & the Machine, o których pisałam w *tym poście, ale także tym, którzy pierwszy raz o nich słyszą.
* możesz kliknąć na tytuł piosenki, aby posłuchać lub przeczytać więcej o zespole :)

Myślę, że warto posłuchać, bo energia Florence urzeka, a śledząc relacje z jej koncertów, uważam ją za osobę, która nie tylko ma wspaniały głos, ale także niesamowity kontakt z fanami, co też jest moim zdaniem bardzo cenne.

Jak podobają się Wam piosenki z albumu HBHBHB?
Byliście kiedyś na Open'erze lub innym festiwalu, a może macie jakiś w planach? :)

16 komentarzy:

  1. Z przyjemnością przesłucham :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. What kind of man uwielbiam :) Florence ma świetny głos chociaż nie słucham jej na codzień.

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam :/

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nigdy nie bylam na Openerze ale jesli mi sie uda to w przyszlym roku w wakacje zamierzam wybrac sie wraz ze znajomymi ale zobaczymy jak to bedzie :)
    Ona jest jedna z artystek z najpiekniejszym glosem dlatego zazdroszcze plyty <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że nie żałujesz zakupu tej płyty. Zespół znam, czasami słucham, ale jakoś bardziej się nim nie fascynuję. ;) Szkoda, że nie było Cię na tych koncertach, ale fakt, sama chętnie wpadłabym na nie. :D Fajnie, że muzyczne posty wracają! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o takiej piosenkarce :/
    może obs za obs ? Jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu :) Anishia0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o ów piosence :) Przeczytałam parę postów i dodaję do obserwowanych ! :)



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że powraca Piątkowa Nuta, te posty są świetne :D Jeśli chodzi o Florence i Openera, to sama bardzo żałuję, że nie byłam na jej koncercie, bo uwielbiam ją i jej piosenki :3
    http://zksiazkawkieszeni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle ostatnio słyszę o tym zespole i nadal jeszcze nie przesłuchałam piosenki. Dziękuję, że mi przypomniałaś 😂
    Zapraszam do mnie:
    www.softpalepastel.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Florence ma naprawdę piękny głos :) A na Openerze niestety nigdy nie byłam i żałuję. Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten zespół, cudowna muzyka :)

    Pozdrawiam :* www.scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie byłam na Openerze. :c Chciałabym kiedyś pójść na ten festiwal :) Świetna płyta, uwielbiam Florence :) Pozdrawiam, piękny design!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię ten zespół! <3
    Chyba i ja kupię sobie ich płytę.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! Nominowałam cię do LBA :D
    Więcej inf na: http://academie-mirandel.blogspot.com/p/liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten zespół. Jeden z moich ulubionych. Mogę słuchać głosu Florence godzinami. Masz rację - płyta jest magiczna :D Niektóre piosenki znam już na pamięć i wciąż nie mam ich dość ;)
    Pozdrawiam!
    http://academie-mirandel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?