8 lipca 2016

A little girl's fashion dream...


Gdy byłam młodsza, moją największą pasją była moda, a marzeniem - zostanie projektantką. Z wielką pasją jako mała dziewczynka tworzyłam koślawe projekty ubrań, a parę lat później śledziłam niektóre pokazy, interesowałam się trendami lat 60. Uwielbiałam Coco Chanel i projekty haute cuture Alexandra Mcqueena. Byłam pewna, że chcę studiować modę, najlepiej na Central Saint Martin's College of Art and Design lub College of Fashion w Londynie. Jednak z czasem moja pasja do mody odeszła na dalszy plan. Prawie zniknęła, ale nigdy nie pozwoliłam do końca jej odejść. Czasem pojawiała mi się w głowie myśl o tym, że mogłabym znowu wziąć do ręki ołówek i kartkę, a kiedyś zaprojektować coś własnego, stworzyć własną linię czy markę... Kto wie, może kiedyś się uda? ;)

A z racji tego, że stos Glamour ciągle leży u mnie w pokoju i jakaś cząstka mnie dalej lubi modę, to pomyślałam, że bardzo profesjonalne sesje, które często były urozmaiceniem moich postów, mogłyby stać się ich głównym tematem, a etykietka fashion and beauty mogłaby pojawiać się na blogu odrobinkę częściej. Co o tym myślicie?





t-shirt - reserved | shorts - pull&bear | slip on's - new yorker (decoreted by myself) 

A jakie Wy mieliście marzenie w dzieciństwie? :)

13 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że kiedyś Twoje marzenie się spełni! :)
    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenia warto spełniać ;) Mam nadzieję, że Twoje się spełnią ;D



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że powinnaś wrócić do projektowania, żeby nieustannie doskonalić tą umiejętność i później nie żałować, a przede wszystkim - to fajna odskocznia od codzienności! Z chęcią zobaczyłabym tu kiedyś jakiś Twój projekt :)

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żebym się wtrącała, ale jeśli chcesz zobaczyć jakiś projekt Nicoli, to powinnaś się przyjrzeć tym butom ;) <3 *.*

      Usuń
  4. Czemu by nie? Jeśli to Twoja pasja od dzieciństwa, to trzeba przelewać ją na bloga i pokazywać swój talent! :) Swietne spodenki i buty!
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże jakie Ty masz cudowne szorty!! :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia! Świetną masz pasję. Widać, że znasz się na rzeczy ;)
    https://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja pamiętam, gdy jako młodsza osoba, ciągle pisałam opowiadania. Zakładałam zeszyty i potrafiłam pisać godzinami. Teraz żałuję, że wyrzuciłam to wszystko. Pewnie, spróbuj porysować. :) Mam nadzieję, ze uda Ci się coś większego stworzyć w przyszłości! Kurczę, chętnie zobaczyłabym coś od Ciebie! Ja marzyłam na początku, aby zostać pisarką (nadal chcę), potem zachciało mi się być Iluzjonistką i gdy słyszę o tych sztuczkach itd., to jakiś tam sentyment do tego czuję. ;) Świetne zdjęcia! Cudnie wyglądasz. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzyłam o byciu modelką. Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rysuj rysuj! Wciąż liczę na to, że stworzymy kiedyś kolekcję ubrań do tańca ;p ;*
    Ja zawsze marzyłam i wciąż marzę, żeby studiować na Broadway'u :3
    http://zksiazkawkieszeni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze marzyłam, żeby być weterynarzem bo tak bardzo kocham zwierzęta. :) Czekam na tą tematykę fashion and beauty :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bardzo lubię modę więc takie posty czytam chętnie :)
    fantastyczne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam dużo marzeń nie realistycznych xD Piękne zdjęcia :) Obserwujemy ?
    agaanix143.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?