10 czerwca 2016

Narzekasz na brak czasu? Teraz go masz, więc wykorzystaj wolne chwile!



Organizacją organizacją, ale nie ma co ukrywać, że gdy spędzamy pół dnia w szkole, a drugie pół uczymy się i odrabiamy zadania, to ciężko jest nam powiedzieć, że mamy dużo czasu dla siebie. A że rok szkolny już się kończy, to chyba warto przypomnieć sobie wszystkie rzeczy, które chcieliśmy w jego ciągu zrobić i cieszyć się, bo właśnie mamy na to okazję!

Nie zmarnuj swojego czasu.

Nie mieliście może takiej sytuacji w życiu, że narzekaliście na jego brak, a jak przychodził długi weekend, święta czy wakacje, to spędziliście go bezczynnie przed komputerem, w łóżku lub z telefonem w ręce? No ja się przyznam, że nie pamiętam żebym tak spędziła wolny czas, ale pewnie wiele osób, by się pod takimi leniwymi dniami podpisało.

A co z książką, którą miałeś/miałaś przeczytać? Co z twoim wyjściem ze znajomymi? Co z zakupami i lodami w galerii? Zapomniałeś o swoich planach? Czy przypadkiem nie miałeś poświęcić chwili dla swojej pasji? Zmienić wystrój pokoju? Poćwiczyć z Chodakowską? No właśnie.

Pamiętajcie w wakacje o rzeczach, które chcieliście zrobić w roku szkolnym, a nie mogliście. Może spróbujecie też czegoś nowego? Może zaczniecie chodzić na basen, zapiszecie się na jakieś fajne zajęcia, albo pouczycie się gry na instrumencie? Zróbcie coś, co sprawi wam radość i uczyni wasze wakacje ciekawymi, innymi niż poprzednie :)

 top - new yorker | trousers - kappahl | shoes - house

Spędź lato aktywnie, ale nie zapomnij o odpoczynku. 

Choć ja uwielbiam cały czas coś robić i prędzej zmęczyłoby mnie leżenie w łóżko przez cały dzień z laptopem na kolanach niż przejechanie połowy miasta na rowerze, to wiadomo, że na oglądanie filmów, seriali czy też spanie do południa także powinniśmy znaleźć czas. Tylko pamiętajmy, by całe lato nie upłynęło nam na nicnierobieniu.


 Jak chcecie wykorzystać wakacje? Macie już jakieś plany? :)

33 komentarze:

  1. Ja na pewno wreszcie wypocznę od przytłaczających mnie zajęć! :)
    Mimo tego, nie zapomnę o aktywnym wypoczynku. Mam nadzieję, że pogoda dopisze i będę mogła razem z mamą co kilka dni jeździć na przejażdżki rowerowe. Poprawię się w czytaniu książek-moim ukochanym zajęciu, jednak w ciągu roku szkolnego mam czas tylko na lektury... Z pewnoscią zrobię porządki i podszkolę języki: j. hiszpański i j. angielski ;)
    A więc lato to ja już sobie z góry zaplanowałam :)
    Super spodnie! ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam zamiar nadrobić zaległości w czytaniu książek :) Hiszpański - super! Jeden z języków, których chciałabym się nauczyć. Ja też już mam dużo pomysłów i planów na lato :) Dziękuję <3

      Usuń
  2. Boże jakie Ty masz cudowne spodnie :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o organizację, to nie jest to moja najlepsza strona i zazwyczaj wszystkie spotkania ze znajomymi wychodzą spontanicznie xd W tym roku chciałabym po prostu odpocząć i zjeść duuuużo lodów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem planerem jak ja to mówię haha, czyli osobą która wszystko planuję więc może to w wakacje uda mi się w końcu, poznajdywać na wszystko czas :D
    Bardzo dobry post
    Mój blog-WEJDŹ!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta racja! Już wczoraj podjęłam się planowania rzeczy, które zrobię w wakacje, aby spędzić je odrobinę aktywniej i zdrowiej. Pomyślałam, że właściwie nie muszę czekać do jakiejś specjalnej okazji czy nowego roku, żeby zacząć coś zmieniać.
    Świetny blog, obserwuję :)

    http://papergirlx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja juz zaczęłam swoje wakacje (ostatnie) i teraz staram się nadrabiać to na co nie miałam czasu w roku szkolnym :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chcę dobrze wykorzystać ten czas.
    Mam zamiar jechać na Mazury, spotkać się ze znajomymi, nadrobić zaległości w czytaniu książek.
    Piękne zdjęcia! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. w wakacje chcę po prostu odpocząć i to w towarzystwie tych najlepszych - taki jest plan a ja już nie mogę się doczekać! :)
    Swoją drogą naprawdę fajny poradnik :))
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem strasznym marnotrawcą czasu... a wakacje póki co bez planów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wakacje spędzę zapewne na podróżowaniu :) Ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam tyle planów, że aż trochę wakacji mi na nie brakuje ;)
    Pierwsze to przymusowe miesięczne praktyki. Co nie za bardzo mi odpowiada. Myślałam, że znajdę jakąś pracę na wakacje.
    Wyjazd do chłopaka i jego przyjazd do mnie, bo mieszkamy bardzo daleko.
    Chciałam jechać do Szkocji, do mojej przyjaciółki, ale to zrobię to raczej poza sezonem, gdyż cena biletów bardzo wzrosła.
    A, no i jeszcze mam dzieci mojej cioci bawić. Z tego co chcę zrobić dla siebie to popracować nad blogiem i jego tematyką.

    Niestety nie najlepiej dysponuję swoim czasem i mam zbyt wiele go marnuję.

    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  12. A i podoba mi się Twój opis sytuacji, że właśnie często narzekamy, że chcemy coś zrobić, a gdy faktycznie mamy na to czas to i tak tego nie robimy. Marnotrawimy go na komputerze lub telefonie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia ;)
    a planów narazie nie mam ;)
    obserwuję:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wakacje będą dla mnie pracowite ale też nie zapomnę o odpoczynku. Teraz, gdy do wakacji dwa tygodnie, pogoda nie dopisuje, a ja właśnie dlatego marnuje czas. Nic mi się nie chcę, w szkole mam luzy, nawet nie opłaca mi się do niej chodzić. Mam nadzieję, że chociaż wakacje spędzę dość aktywnie. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki mam zamiar, zwłaszcza, że są to moje najdłuższe - 5 miesięczne wakacje :D
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    Miło by było jakbyś zostawiła jakiś ślad :)
    https://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  17. Świetne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia :) Bardzo ciekawy post i zgadzam sie z Tobą w 100% :D
    Zapraszam do mnie ponownie i dziękuje za klikanie :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CallofBeauty

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Często żałuję kiedy na przykład po szkole idę spać, bo jest to straszne marnowanie czasu, a jednak jego ilość w naszym życiu jest ograniczona.

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. A mnie straasznie juz nudzi teen wolny czasy, mam go o wiele za duzo . Ale chyba czas to zmienic :) swietne spodnie :D
    SENSIBLEES

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja na wakacje nie mam planów - wolę takie spontaniczne dni, wyjazdy itp.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam zamiar wykorzystać wakacje w 100%. Chce iść do pracy, aby zarobić na wyjazd nad morze :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. na szczęscie jeszcze nie jestem 100% nolifem, mam czas na swoje przyjemności :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  26. Zakochałam się w zdjęciach! Stylizacja jest cudowna, wyglądasz w niej tak lekko i promiennie!
    Mam ambitne plany do końca czerwca nicnierobić i poświęcić czas dla siebie, a potem już całe wakacje poświęcić rodzinie, znajomym i pasjom!
    Buziaki x
    http://smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Dokładnie! Teraz jest czas na nadrobienie wszystkich zaległości. :D Mam całą listę książek, które mam zamiar zamówić na wakacje. Nie mogę się doczekać tych dwóch miesięcy wolności. ;) Świetne zdjęcia, bardzo podobają mi się Twoje spodnie! Trzymaj się ciepło. :D Arleta

    OdpowiedzUsuń
  28. Na szczęście mozna juz powiedziec, że wakacje czas zacząc, więc nadrobie moje zaległości we wszystkim :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  29. Zauważyłam, że zrobiłabym o 50% więcej, gdybym nie rozpraszała się co chwilę sprawdzaniem telefonu. Gdybym go wyłączyła wszystko szło by o wiele szybciej, ale ciężko zmienić swoje nawyki. W wakacje planuję - tak jak Ty - nie marnować czasu i nie spędzać go w domu - przez ostatnie miesiące nasiedziałam się wystarczająco długo nad książkami.

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?