8 kwietnia 2016

PIĄTKOWA NUTA #6 : wiosenny mix piosenek


W czterech poprzednich muzycznych postach pisałam o jednym wybranym artyście lub zespole, dlatego dziś dla odmiany chcę Wam pokazać pięć utworów od pięciu różnych wykonawców. Są to w dużej mierze piosenki, które ostatnio non stop chodziły mi po głowie. Teksty niektórych z nich znam już prawie na pamięć, a fragmenty i melodie pozostałych na zmianę pojawiały mi się w myślach.
 Zapraszam do słuchania :)  


Przypuszczam, że 7 years i nową piosenkę Meghan Trainor słyszeliście, więc jestem ciekawa czy się Wam podobają i jak zwykle chcę Was także zapytać o to, co myślicie o innych utworach ?

Dla mnie były w sumie takim miłym powrotem do mainstreamowej muzyki. Najwyraźniej nie każda popularna dzisiaj piosenka musi być pusta, denerwująca i podobna do każdej innej :)

7 komentarzy:

  1. Zaskoczę Cię, ale nie słyszałam ani o jednym, ani o drugim :D To pewnie, dlatego, że mam parę swoich ulubionych piosenek (niektóre są bardzo bardzo stare) i słucham ich na okrągło. Przesłuchałam wszystkie utwory, które zaproponowałaś i są naprawdę świetne! Czekam na kolejną porcję piosenek <3 Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nr 1 bardzo lubie słuchać ale już jest troche czasowe :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię wszystkie piosenki, o których piszesz. 7 years tak pobudza moje myślenie, że po prostu potrafię jej słuchać bez przerwy!
    Pozdrawiam ciepło (:
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety niczego nie znam ;/

    www.subiektywniekrystix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenka Megan mnie w sobie rozkochała <3
    Fajnie że Tobie też się podoba ;)

    Zostawiam obserwacje :)
    hopex5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektórych piosenek nie znałam :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)
    veronicalucy.blogspot.com
    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/
    instagram.com/weronikawachowiec

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah jak kocham piosenkę "Like I'm Gonna Lose You" :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?