23 stycznia 2016

Miło mi, Arleta jestem! - post gościnny

Cześć!
Mam na imię Ania, ale tutaj: http://arletaa.blogspot.com jestem i pewnie zawsze będę Arletą. Nie piszę żadnych postów o modzie, kosmetykach, czy makijażu. Pojawiając się w blogsferze, myślałam bardziej o tym, aby gdzieś publikować swoje opowiadanie. Później to miejsce zmieniło się bardziej w moje królestwo i jeden z większych punktów kontaktu ze światem. Nieczęsto wychodzę z domu, a spędzanie czasu z ludźmi, sprawia mi czasem problemy, mimo to uwielbiam dyskusje, rozmowy, ale najlepiej przez internet, zdobywanie wiedzy ( nie zawsze tej szkolnej), psychologię i te sprawy.  

Co jest twoją największą pasją? 
Zdecydowanie filmy! Są moją największą obsesją, nic bardziej nie potrafi mi poprawić humoru. Ostatnio nawet po seriale sięgam. Poza tym, lubię pisać opowiadania i również je czytać. Pewnie jak większość ludzi - muzyka. Nie mam żadnego talentu związanego z nią, ale niezwykle mnie uspokaja. Oczywiście także blogowanie! Usuwa nudne dni z mojego życia.

Wracając do muzyki. Nie potrafię określić mojego ulubionego gatunku, słucham wszystkiego, co mi się po prostu podoba. Chociaż przyznaję, że moją małą miłością jest Amy Winehouse i Awolnation, jednak większą sympatię czuję do takiej osoby jak Leonardo DiCaprio. To on sprawił, że zainteresowałam się kinem. Trzymam mocno kciuki za to, aby w tym roku nareszcie udało się z tym Oscarem, tym bardziej, że ,,Zjawa'' to fenomenalny film.
Dobra, ale co ja tak właściwie mam na tym blogu?  Na pewno pełno tam produkcji filmowych np. recenzje lub w postaci ulubieńców. Lubię też czasami napisać trochę swoich przemyśleń. Cieszę się, gdy ludzie wypowiadają się na dany temat w komentarzu, czasami jeden taki tekst, edukuje bardziej niż dzień w szkole. Możecie u mnie również napatrzeć się na tumblr'owe obrazki, które są moją kolejną obsesją.

Czy masz swoje ulubione cytaty? 
 Pewnie, że mam. Uwielbiam je! 
,,Czasem człowiek decyduje się na samotność, czasem to samotność decyduje się na człowieka.''
Kiedyś na blogu pojawiły się dwa posty związane z moimi ulubionymi cytatami. ( tu i tu ) Zdaję sobie sprawę, że czasami takie proste zdania motywują albo zmuszają do refleksji, dlatego są niesamowite. :) 

Miałabym wyrzuty sumienia, gdybym nazwała siebie stuprocentową osobą tolerancyjną. Z biegiem czasu zauważyłam, że to słowo jest zbyt obszerne. Nie mam zamiaru na kogoś patrzeć źle, bo wygląda inaczej, ma inną orientację lub oboje nie zgadzamy się w jakiejś kwestii. Jednak nie toleruję wielu zachowań, które mnie po prostu drażnią. Wcale nie mam na myśli mlaskanie czy coś takiego. Raczej piszę o braku szacunku o innych, krzywdzenie zwierząt, ludzi bez żadnego powodu, dla satysfakcji, samozadowolenia itd. To jest straszne.
Jakie miejsce wybrałabyś na podróż marzeń?
Hm, na początku moje myśli zbiegły się i krzyknęły ,,Irlandia!''. Czuję ogromną sympatię do tego kraju, chciałabym tam pojechać, kojarzy mi się z szczęściem, czterolistnymi koniczynami, dmuchawcami, krasnoludkami, które mają swoje skarby na końcu tęczy. Cudowne! Chociaż po dłuższym przemyśleniu stwierdzam, że byłaby to Kanada, a dokładnie miejsce akcji filmu ,,Tajemnica Brokeback Mountain'', piękne widoki i wzruszająca historia związana z tymi górami. Tak, to zdecydowanie moja wymarzona podróż życia.

Kończąc, wydaje mi się, że jestem optymistką. Jeśli spotkasz kiedyś osobę z wielkim uśmiechem na twarzy, który praktycznie w ogóle nie znika i trzymającą w ręku jedzenie - to ja.

8 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie i całkiem podobnie do mnie :)czasem książki są lepsze od ludzi ;)

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa, mi Irlandia kojarzy się dokładnie z tymi samymi rzeczami :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post,też jestem Ania ;)
    Też bardzo chciałabym odwiedzić Irlandię ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak czytam sobie odpowiedzi i czytam... zupełnie się różnimy! Ale również mam swoje ulubione cytaty, które dodają mi się gdy zaczynam wątpić w moją osobę.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś także pisałam opowiadania jednak mój słomiany zapłon wziął górę.

    http://emily-kalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również chciałabym odwiedzić Irlandię, bo mi kojarzy się z taką beztroską :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdj :)
    wspólna obserwacja? :) ja już obserwuje :) liczę na rewanż :) pozdrawiam :*

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopóki nie zobaczylam twojego zdjecia ( tego jak wygladzasz) myślalam, że czytam posta jakiejś 20- letniej dziewczyny. Masz ogromny dar do blogowania. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://ellle-ellle.blogspot.com/2016/01/postanowienia.html

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?