31 grudnia 2015

A new year - a new beginning ?


 


Nowy Rok zawsze jest jakimś nowym początkiem, pudelkiem nowych wyzwań, postanowień i myśli. Choć tak na prawdę to tylko kolejny dzień w naszym życiu, to im bliżej 2016-tego, tym mam większe chęci do wprowadzania jakiś zmian w swoje życie. Z resztą jak co roku ;)

Ciągle zastanawiam się czy zrobić listę z konkretnymi postanowieniami czy po prostu ustalić sobie jakieś ogólne cele, hasła na nowy rok. Cokolwiek ustalę lub nie ustalę i tak wiem, że zrobię dużo w nowym roku, tak jak zrobiłam w wciąż trwającym 2015. Choć na listę celów też pewnie przyjdzie czas.

 


Lubię planować i ustalać sobie cele, poprawiać to, co złe, ale to nie jest najważniejsze. Przecież nie będziemy szli ślepo przez życie, zastanawiając się ilu jeszcze punktów nie zrealizowaliśmy, co jeszcze musimy zrobić z naszej listy, aby było dobrze. Najważniejsze jest to, byśmy kochali nasze życie, by było piękne, a my szczęśliwi. I na tym chcę się skupić w nowym roku. Na prawdziwym szczęściu.

 




Czy nowy rok jest dla was nowym początkiem czy po prostu kolejnym dniem ?
Jakie macie podejście do noworocznych postanowień ? 

13 komentarzy:

  1. Dla mnie w sumie kolejny rok jest kolejnym rokiem :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to raczej kolejny rok.
    Śliczne rysunki! Obserwuję i liczę na to samo
    PisaneKredkami

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie robię postanowień, ponieważ jak naprawdę coś chcę to zaczynam do tego dążyć z dnia na dzień. Nie potrzebuję ważnej daty. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie robiłam postanowień, ale teraz był ten pierwszy raz. Zdjęcia świetne!
    Obserwuje, jeśli spodoba Ci się mój blog, zrób to samo.
    http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uwielbiam planować i myśleć o przyszłości, nawet jeśli ma to się nie sprawdzić. Mimo wszystko chcę, by 2016 rok był rokiem wyjątkowym, czego życzę również Tobie :)
    Obserwuję.

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your hair.
    would you like to follow each other on Google Friend connect and google +?
    let me know if you follow me and i will follow you back.
    www.tomntins.com



    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chcemy coś zmienić, zmieniajmy to od razu, nie czekając na nowy rok :) jasne, to dodatkowa motywacja, ale wkrótce minie, a nowy rok niczym nie będzie różnił się od starego. Osobiście żadnych postanowień nie mam i raczej mieć nie będę, zmiany zacznę, gdy tylko przyjdzie mi do głowy jakiś pomysł :)
    Mimo wszystko, powodzenia w realizacji swoich celów, noworocznych i tych, które przyjdą później :)

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno nowy rok jest jakimś kolejnym początkiem . Osobiście nie planuję nic bo wiele rzeczy potrafi się wydarzyć a my nie będziemy się nawet spodziewać. Wszystkiego Dobrego w Nowym roku :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uff, jednak jesteś! Trzymam kciuki za to, abyś właśnie dużo zrobiła w tym roku i tak, jak napisałaś, była przede wszystkim szczęśliwa :) Podoba mi się to, że ludzie mają postanowienia noworoczne, byleby się jeszcze ich trzymali na dłuższy czas - fajna motywacja do działania ;)
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie robię postanowień specjlanie na nowy rok a i tak dużo zmieniam na lepsze :)
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, a co do Nowego Roku to mam nadzieję, że zrealizujesz swoje postanowienia :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. W nowym roku zamierzam po prostu cieszyć się życiem :).
    Masz świetnego bloga :) obserwuję.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia :)
    http://byalex-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?