27 listopada 2015

PIĄTKOWA NUTA #4 : klimatyczny nastrój Florence + the Machine

Chłodny wieczór, światełka i świeczki, a wokół melancholijny, klimatyczny nastrój. W ręce ciepła herbata i książka, a w tle delikatne dźwięki instrumentów. Albo też pięknie upięte rude włosy, długa, zdobiona suknia, tańce i dostojny bal. Romantyczny klimat, przełamany dobrą zabawą, jazzem i klimatem lat 50., 60....
Piosenki Florence and the Machine z albumów "Ceremonials" są spokojne, bardzo nastrojowe i piękne. Na płycie "Lungs" także znajdziemy klimatyczne utwory, ale przełamane bardziej rytmiczną, energetyczną melodią i śpiewem.
Tymi słowami chcę Was zachęcić do poznania się z brytyjskim zespołem Florence Welch, jego indie rockiem i popem, a także soulowym brzemieniem i przepięknym, melodycznym śpiewem. 


kliknij na tytuł, aby posłuchać ;)

"Ceremonials"

Spodobał Wam się klimat Florence + the Machine ? Wolicie piosenki z "Ceremonials" czy "Lungs" ?
Jeśli spodobał Ci się muzyczny post i jesteś ciekawy kolejnych, dołącz do obserwatorów bloga. Będzie mi bardzo miło :)

10 komentarzy:

  1. Słucham Florence od kilku dobrych lat, a największy sentyment mam do piosenki "Never let me go". ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Florence słucham już od dłuższego czasu i bardzo ja lubię :3 Uwielbiam "Never let me go" i "Cosmic Love " , bo świetnie się do tego tańczy , a na poprawę humoru zazwyczaj słucham "Dog Days Are Over" :D polecam też "St. Jude " , ale to już jest spokojne i melancholijne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo! Nie będę pierwsza, ale muszę powiedzieć, że uwielbiam "Never let me go". Jest po prostu wspaniała <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam coś o zespole Florence od GlamPauli z youtube'a :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam głos tej kobiety! Słuchałam tylko jedną piosenkę, jakoś bardziej nie zainteresowałam się, ale skoro ich polecasz, to muszę przesłuchać jeszcze paru utworów :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa ta babka, chociaż przyznam, że trudno mi dogodzić z kobiecym wokalem. O wiele częściej słucham piosenek w których śpiewają faceci. :)
    http://zadumam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dawno ich nie słuchałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajny klimat mają niektóre piosenki, jednak jakoś nie mogę się przekonać do jej wokalu ;) Może potrzebowałabym trochę czasu...
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się przyznać, że nigdy nie słyszałam o tym zespole :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?