6 listopada 2015

PIĄTKOWA NUTA #3 : Current Swell, czyli podróż z przyjaciółmi i gitarą


"Piątkowa Nuta" to seria postów, w której chcę dzielić się z Wami przeróżnymi piosenkami, proponować różne kawałki czy zespoły, których warto, moim zdaniem, posłuchać i najzwyczajniej w świecie podzielić się z Wami moją muzyczną pasją oraz dowiedzieć się czego słuchacie Wy - moi czytelnicy :)


Stary van, noce spędzone pod gwiazdami, dobra książka, sweter w etniczne wzory i ciepły koc, do tego plaża, festiwale, wieczna podróż i odkrywanie świata oraz... paczka wspaniałych przyjaciół spędzająca wieczory przy ognisku, dobrej zabawie i grze w karty, a w tle gitara i wspólny śpiew. Uczucie wolności, spełnianie marzeń, życie pełne muzyki i masa wywołanych zdjęć... 

Taki właśnie obraz kojarzy mi się z piosenkami Current Swell, a nie jest on aż tak daleki od rzeczywistości i historii zespołu. Current Swell było na początku grupą przyjaciół, która spędzała wspólnie czas, tworząc muzykę i grając na plażach. Tworząc albumy czerpali inspiracje z podróży, a na jedną z ich płyt mieli wpływ fani, przyjaciele i nieznajomi spotkani w czasie ich muzycznej drogi. 
Dziś są zespołem, którego piosenki przypadły mi do gustu, ponieważ myślę, że są świetne na poprawę humoru i "chillout" po szkole, a także jako muzyka na podróż. Dodam, że piosenki idealnie uzupełnia gitara, której melodia (a jakże inaczej) też zyskała u mnie dużego plusa. Zainteresowanych zapraszam do przesłuchania poniższych propozycji :)
kliknij na tytuł, aby posłuchać ;)


A co Wy myślicie o Current Swell ? Jakie piosenki w podobnym stylu Wy byście mi polecili ? :)

18 komentarzy:

  1. Przyznaj, że pierwszy raz słyszę o tym zespole, ale po przeczytaniu Twojego posta na pewno ich posłucham :D Przez Ciebie tak się teraz rozmarzyłam... <3 Dobrze, że jutro sobota, a nie szkoła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może to nie za bardzo muzyka dla mnie, a przynajmniej nie na dzisiejszy humor, ale na pewno do niej wrócę w któryś bardziej melancholijny dzień ;) po przesłuchaniu pierwszego kawałka, chcąc nie chcąc bujałam się na krześle w leniwym letargu :) klimat tworzą niesamowity i myślę, że właśnie to będzie odróżniać ich od innych zespołów, które słucham :)

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też pierwszy raz słyszę o tym zespole, ale te piosenki bardzo mi się podobają, są przyjemne i bardzo optymistyczne :3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam nic o tym zespole, ale piosenki są super! :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam się do innych, nigdy nie słyszałam o tym zespole. xD Ale to właśnie tym lepiej, bo oznacza, że masz oryginalny gust muzyczny. :D
    http://zadumam.blogspot.com/
    http://jannaphotos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie kojarzę tego zespołu :)
    chyba masz wyszukany gust i tu właśnie widać, że muzyka cię interesuje.. nie bierzesz pierwszego lepszego zespołu z radia, tylko wyszukujesz tych niedocenionych, a naprawdę wartych uwagi :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :) Chyba podsunęłaś mi pomysł na następny muzyczny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie dlatego uwielbiam twojego bloga. Pokazujesz artystów, na których prawdopodobnie nie zwróciłabym uwagi, a może nawet nigdy nie odkryła.
    Jak tylko odzyskam słuchawki zabiorę się za przesłuchanie tych kawałków i kto wie, może mi się spodobają :)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza piosenka super :D
    Zapraszam do mnie :)
    Gabrielle->Nowy Post!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tym zespole ;o Zgadzam się z tym, że gitara świetnie uzupełnia piosenki :) Bardzo przyjemne dla ucha! Takie spokojne, ładne, mimo że ja bardziej stawiam na Awolnation, Alice Cooper, P!nk, Black Veil Brides, Queen, Amy Winehouse :) Przesłucham wieczorem wszystkich piosenek, co tu dodałaś, bo na razie tylko dwie zdążyłam.
    Trzymaj się ciepło i również obserwuję :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie słucham różnych gatunków i mocniejsze rockowe piosenki też są na mojej playliście. Z pewnością nie brakuje w nich gitary, czy to skustycznej czy elektrycznej ;)
      Jakie są twoje ulubione piosenki zespołów, które wymieniłaś ? Jestem bardzo ciekawa ;*

      Usuń
    2. O kurczę! Fajnie, że pytasz :) Ja również słucham przeróżnych gatunków muzycznych, wszystko zależy od mojego nastroju :) Alice Cooper - Poison, Awolnation - Lie Love Live Love, P!nk - Just like a Pill, Black Veil Brides - Goodbye Agony, Queen - Bohemian Rhapsody, Amy Winehouse - Teras Dry On Their Own
      ps. podoba mi się pomysł na serię :)

      Usuń
    3. Ooo to super, bardzo się cieszę :) A piosenek z chęcią przesłucham ;*

      Usuń
    4. Masz może swoją playlistę na youtube? Byłoby mi przemiło, gdybyś wysłała mi link do niej na e-mailu :)

      Usuń
  11. Takie piosenki nie są raczej w moim stylu :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tym zespole, ale piosenki mają dosyć ciekawe. Takie spokojne i relaksujące. Przynajmniej tak stwierdzam po jednym z ich utworów, ale może nie będę o tym pisać. Nie chcę stworzyć herezji. No ciekawą serię postów wymyśliłaś. Bardzo mi się podoba. Oryginalnie. Obserwuje :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny ma głos ;) Muszę dokładniej wszystkie przesłuchać, bo na razie tylko te trzy pierwsze puściłam ale zapowiada się dobrze :D
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tym zespole ;). Ich piosenki mają ciekawy "chillowy" klimat, co sprawia, że można się przy nich wyluzować i zrelaksować :D. Nie ukrywam, że jestem fanką nieco cięższego brzmienia, ale ten zespół tworzy fajną muzykę przykuł moją uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?