22 listopada 2015

13 motywujących cytatów, które dadzą Ci kopa do działania

Motywujące, optymistyczne, smutne, o miłości, o przyjaźni... internet aż pęka od ilości cytatów i myśli na każdy temat. I choć niektóre nie mają głębszego sensu, są powtarzane przez tysiące użytkowników instagrama czy tumblr'a, to wśród nich znajdują się także piękne cytaty, które mogą nam się przydać, poprawić humor lub zmotywować do pracy. I właśnie tym ostatnim poświęcam dzisiejszy post. Więc, jeśli szukasz motywacji, to dobrze trafiłeś. Ten wpis jest specjalnie dla Ciebie :)

When you give up,
someone is still going.

If you don't fight for what you want,
don't cry for what you lose.

Don't practise until you get it right.
Practise until you can't get it wrong.

Your only limit is you.

Everything is hard before it is easy.

Be stronger than your strongest excuses.

The real workout starts when you want to stop.

Studying doesn't suck as much as failing.


Work until your idols become your rivals. And work even more.

Możesz. Musisz tylko chcieć. Sukces to nie przypadek.

Dziś zrób to, czego innym się nie chce, 
aby jutro mieć to czego inni pragną.

Jeśli robisz tylko minimum, to spodziewaj się minimalnych rezultatów.
Jeśli chcesz być najlepszy, to pracuj, by być najlepszym.
Nic nie dzieje się samo. 

Nie narzekaj. Działaj.

A co Was pobudza do działania ? Macie jakieś swoje motywujący cytat ?
Podzielcie się nimi w komentarzach :)

14 komentarzy:

  1. Wybrałaś świetne i poruszające cytaty. ;) W sumie nie wiem co mnie najbardziej motywuje. Może nagroda? Przeważnie po ciężkim egzaminie, który uda mi się zdać kupuję nową książkę lub inny drobiazg. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super cytaty,przyznam iż są motywujące.Mój cytat,który mnie motywuje " By dojść do źródła, trzeba płynąć pod prąd. :*
    Pozdarwiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Motywujące cytaty <3

    http://niepowaznanastolatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne cytaty <3 Sama nie wiem dlaczego, ale gdy dodatkowo są po angielsku, przyprawiają mnie o gęsią skórkę :D Powiem Ci, że naprawdę działają. Szczególnie spodobał mi się : Work until your idols become your rivals. And work even more.
    Takie cytaty są świetną motywacją ^^ Dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym była lepsza z angielskiego na pewno przeczytałabym dokładniej wszystkie...
    Ale ja w sumie nie mam takiego pobudzającego do życia cytatu :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pytasz się co nas motywuje? Myślę, że po przeczytaniu tego posta każdy może powiedzieć , że Twoje cytaty ! <3 Są naprawdę świetne i rzeczywiście dają kopa do działania :D Cytaty, który nnie motywują, to " Życie nie jest życiem, jeśli się przez nie tylko prześlizgniesz " i " O tym jaki jesteś dobry, decydują twoje treningi, a o tym jakie są twoje treningi, decyduje to, co masz w głowie."

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie cytaty jakiś czas temu zupełnie przestały motywować. Właściwie przestałam mieć jakąkolwiek motywację, ale cóż trzeba wziąć się w garść. Jednak mimo wszystko bardzo podobają mi się angielskie cytaty :)
    pozdrawiam i zapraszam
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Spoko do poczytania i zacmokania "ooo, nieźle pomyślane!", ale potem trzeba się chwycić za jaja i działać, a to już nie takie proste... A jak ktoś nie ma dżonder, to nie wiem za co się tam chwyta x)

    Pozdrawiam!
    www.kulturaifetysze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Te cytaty po angielsku są super! Nigdy w życiu o nich nie słyszałam, ale gdy je czytam dają pozytywnego kopa energii i motywacji <3. Moja półka jest już trochę oblepiona karteczkami z cytatami, ale myślę, że zaszaleję i dodam ich jeszcze więcej ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Pare lat temu strasznie zagłębiłem się w szukanie i czytanie cytatów z tumblr niekiedy z photobloga parę z nich zapisałem sobie na komputerze starym. Gdy tydzień temu je przeczytałem to nie wierzyłem jakie niektóre były bez sensu... No bo to działa niestety w dwie strony. Gdy jesteś smutny to każdy cytat ciebie wzrusza nawet gdy nie ma najmniejszego sensu, jednak gdy jesteś wesoły i masz miłość to wszystkie cytaty o miłości są piękne mimo że niektóre są po prostu masakryczne ... No troszeczkę się rozpisałem bez sensu ale...
    Cudowne cytaty wybrałaś zdjęcia są bajeczne :)
    Pozdrawiam
    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. 4, 5, 9, 11 i 13 dla mnie genialne♥♥♥
    a najbardziej przemawia do mnie 12 :3 wystarczyło spojrzeć na cytaty,, a już mi weselej i pozytywniej myślę :D
    uwielbiam się motywować, dołek gdy nic się nie chce jest okropny -.- i wtedy cytaty czy obrazki przychodzą z pomocą :D
    3maj się ^.*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?