23 października 2015

PIĄTKOWA NUTA #2 : Red Hot Chili Peppers, czyli mój ulubiony zespół



"Piątkowa Nuta" to seria postów, w której chcę dzielić się z Wami przeróżnymi piosenkami, proponować różne kawałki czy zespoły, których warto, moim zdaniem, posłuchać i najzwyczajniej w świecie podzielić się z Wami moją muzyczną pasją oraz dowiedzieć się czego słuchacie Wy - moi czytelnicy :)

Strasznie się cieszę, że spodobał Wam się pomysł z tą muzyczną serią na blogu. Mam nadzieję, że dzisiejszy post również przypadnie Wam do gustu, a będzie o RHCP, czyli o moim ulubionym zespole.
 Red Hot Chilli Peppers był pierwszym rockowym zespołem, który całkowicie skradł moje serce i  przekonał mnie do tego rodzaju muzyki. I choć dziś na mojej playliście znajduje się wiele rockowych piosenek różnych zespołów, to RHCP jest dla mnie niezastąpione.
Grupa jest z Kalifornii, grają w sumie od lat 80., więc nie jest to już taki młody zespół. Mi osobiście najbardziej podobają się ich piosenki z końca lat 90. i nowsze. Oczywiście 
nie będę Wam przedstawiała ich całej biografii, bo nie ma sensu powielać tekstu z Wikipedii, na którą możecie zajrzeć sami. Zamiast tego, wolę przedstawić Wam moje ulubione piosenki Red Hotów.
 Nie są to utwory o specjalnie ostrym brzmieniu, więc nawet jeśli nie słuchacie rocka, to jest szansa, że jakiś kawałek wpadnie Wam w ucho. Zapraszam do słuchania :)


kliknij na tytuł, aby posłuchać ;)

8.Snow

Jaka piosenka spodobała Wam się najbardziej ? Znaliście rhcp wcześniej ? Jakie są wasze ulubione rockowe zespoły i ich piosenki ? Jestem bardzo ciekawa, więc czekam na wasze komentarze :)

12 komentarzy:

  1. Posłucham zaproponowanych przez ciebie piosenek, ostatnio bardzo często słucham Maroon 5. Kocham jego wszystkie piosenki a na jesień jak znalazł ;)

    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam fazę na piosenkę Sugar - Robina Schulza (?), polecam ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz na RHCP trafiłam na open.fm. To dla mnie najwygodniejsze rozwiązanie, kiedy mogę czymś się zająć, nie włączając co chwilę kolejnych piosenek. I na którejś z rockowych stacji leciało "Californication" i wciąż jest to moja ulubiona piosenka Peppersów :)

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, Californication było właśnie ich pierwszą piosenką, którą poznałam, ucząc się gry na gitarze i też ją bardzo lubię :)

      Usuń
  4. Red Hotow znam już od kilku lat i nadal uwielbiam ich piosenki :D Nie umiem stwierdzić, która to moja ulubiona, ale kocham Tell me baby , Callifornication , Under the bridge i wiele innych :3 Czy ja dobrze widzę , że na zdjeciu jest koszulka z nadrukiem RHCP , który sama zrobiłaś ? :3 *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zespół znam od małego, mój tata od zawsze włącza mi swoich ulubionych wykonawców. Tym sposobem nim dobrze nauczyłam się mówić już doskonale znałam Zeppelinów, czy Red Hotów :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, to super :) Mój tato też lubi słuchać starych kawałków, ale takich klasyków jak Zeppelin, Metallica czy Guns n Roses raczej nie słuchał i za Red Hotami też nie przepada, ale i tak miło posłuchać czegoś z innych lat ;)

      Usuń
  6. Coś mi się podoba w twoim blogu, ale nie wiem co ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. koniecznie muszę przesłuchać kilka piosenek tego zespołu, bo dużo o nim słyszałam, ale nie miałam jeszcze okazji bliżej się z nim zapoznać ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja coraz mocniej zakochuję się w rockowych brzmieniach, dlatego ten zespół też biorę pod uwagę jeśli chodzi o playliste *zakocham sie w nim niedługo* kocham 2 piosenke! obecnie mam faze ma Kings of leon ale kto wie?
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piosenki są super <3 wow sama to zrobiłaś ? :O genialnie Ci wyszło :*

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?