7 sierpnia 2015

Summer Breakfast & Smoothie




W wakacje mam mnóstwo czasu na to, by spędzać poranki w kuchni, przyrządzając sobie zdrowe i pyszne śniadania oraz przeróżne owocowe desery i smoothies. Dlatego też moja miłość do zdrowego odżywiania wzrosła jeszcze bardziej i właśnie nią chcę się z wami dzisiaj, choć trochę podzielić, przygotowując dla was dwa przepisy na smoothie i wakacyjne śniadanie ;)



 Bananowa baza :
- 1 banan (najlepiej dojrzały)
- 2 łyżki jogurtu naturalnego

Malinowa baza :
- szklanka malin
- 3 łyżki jogurtu naturalnego
- 1 łyżeczka miodu
- garść posiekanej mięty

Przygotowanie :
Miksujemy oddzielnie obie bazy, schładzamy w zamrażarce (lub używamy zmrożonych owoców).
Następnie napełniamy pół szklanki bananowym smoothie i uzupełniamy szklankę malinowym musem.
Malinowe smoothie powinno wypłynąć na górę i zabarwić górę szklanki na różowo.





- bananowe smoothie (patrz : przepis wyżej)
- malinowe smoothie (patrz : przepis wyżej (bez mięty)
- płatki orkiszowe (błyskawiczne)
- syrop klonowy
- borówki

Przygotowanie :
Ugotuj płatki orkiszowe na wodzie i odstaw do schłodzenia, następnie wymieszaj je z syropem klonowym.
Sposób podania zależy od ciebie ;)



A jak u was wyglądają śniadanie w wakacje ? 

Macie swoje ulubione przepisy na smoothies,
płatki owsiane lub inne propozycje na dobre i zdrowe śniadanie ? 
Koniecznie podzielcie się nimi w komentarzach :)

15 komentarzy:

  1. Kocham truskawkowe smoothies! Ale wolę standardowe dla mnie śniadania :)
    Obserwuję ;)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie połączenia owoców ;D Już robię takie prawie codziennie chyba się uzależniłam ;)
    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne! Chociaż na śniadanie jeszcze bym coś dodała, bo samym tym chyba bym się nie najadła, haha, taki ze mnie obżartuch. :D
    http://zadumam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie owocowe śniadanie z płatkami orkiszowymi lub owsianymi może wyglądać na małe, ale na prawdę można się nim najeść ;)

      Usuń
  4. Wygląda apetycznie :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie śniadania! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie opcje wyglądają przepysznie. U mnie w wakacje śniadań zazwyczaj nie ma,jakoś nie umiem się przełamać i jeść gdy jest tak gorąco. Pozdrawiam cieplutko i w wolnej chwili zapraszam
    www.pomyslowa-wiki.blogspot.com
    Mam nadzieję,że blog Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny blog !
    Zaobserwowałam i mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm... wygląda bardzo apetycznie!
    Moje śniadanie jest mniej twórcze. :D

    Pozdrawiam, http://iamangelikaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. AAA it looks delicious! thanks for sharing you have an amazing blog! Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat dzisiaj szukałam w internecie przepisu na banonowo-malinowe smoothie! Na pewno skorzystam z Twojego przepisu :D

    Zapraszam do nas! Jeśli Ci się spodoba będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno wypróbuję, bo wygląda przepysznie!

    Zapraszam do mnie
    Żyj z pomysłem - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham zdjęcia w tym stylu !
    Obserwuję i mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda prześlicznie <3 A smakuje pewnie jeszcze lepiej ;*

    http://sometimes-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię smoothie tylko z truskawek, proste, ale smaczne ;) Ogólnie tego typu napoje to wielki hit na lato i nie tylko. Obydwie rzeczy wyglądają przepysznie, szczególnie druga.
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?