15 sierpnia 2015

Kto to taki? | post gościnny




Witajcie! Dzisiaj pisze do Was ktoś inny niż Nicola, a dokładniej... Czternastoletnia dziewczyna o wzroście metr pięćdziesiąt dziewięć i pól,  brązowych oczach, włosach w odcieniu ciemnego blondu i o imieniu Dominika, choć w blogosferze istnieje pod pseudonimie Ordinary... A więc witajcie po tym krótkim przywitaniu w tym poście! Pewnie niektóre osoby męczy teraz pytanie co ja tu robię, ale odpowiedź jest dość prosta (znajdziecie ją nawet w nazwie tej notki). Jestem tu z względu postu gościnnego. Postanowiłam (nie)dawno z Nicolą wymienić się postami gościnnymi na naszych blogach i dlatego dzisiaj nie ma Waszej ulubionej blogerki, tylko jestem ja :)

W dzisiejszym poście nie zdradzę Wam jakiejś wielkiej tajemnicy świata przez, którą Wasze głowy eksplodują, ale bardziej przybliżę Wam moją osóbkę i moją stronę, która jest jedną z najważniejszych rzeczy w moim życiu - mojego bloga. Już na początku tego posta napisałam Wam co nie co o mnie, ale tak na prawdę to nic, bo, tylko dowiedzieliście się jak wyglądam, a nic o moich zainteresowaniach, marzeniach i tym podobnych szczegółach. Więc może zacznę od muzyki? Muzyka jest dość ważną rzeczą w moim życiu. Jestem tak jakby od niej uzależniona (dosłownie). Zawsze można mnie spotkać z słuchawkami w uszach... Nawet jak idę na przystanek autobusowy czy kiedy jestem w domu. Youtube jest taką moją skarbnicą muzyki. Dzięki tej stronie poznałam na prawdę dużo świetnych artystów i dodatkowo dzielę się z moimi czytelnikami na blogu w każdym poście jakąś piosenką. Tu także dodałam jedną ♥


Kolejną rzeczą jaką się interesuję jest fotografia. Tą pasję zdobyłam przez pisanie bloga tak samo jak obrabianie zdjęć... Pasjonuje się także w rzeczach bardziej informatycznych, graficznych. Uwielbiam robić różne przeróbki w gimpie, obrabiać zdjęcia jak przedtem wspominałam, troszkę obrabiać filmy, a także tworzyć desingi na moim blogu! Oczywiście na początku wszytko wyglądało źle. Bardzo źle, ale teraz jest o wiele lepiej niż rok temu! Oprócz tego jestem marzycielką, osobą kochającą czytać różne fanfiction, jestem zakochana w języku angielskim, chciałabym zwiedzić dużo miejsc... Ale i tak moją największą pasją jest blogowanie :)

Mojego bloga założyłam 21 lutego 2014 r., wtedy był on pod nazwą "Dusiowaty Blog", ale pod długich zmianach w tym roku. Zmianach nazwy. Szukania czegoś co mogę zmienić w blogu doszło do przełomowego momentu w mojej blogowej historii. Zmieniłam nazwę na "Ordinary's Blog" i usunęłam wszystkie poprzednie posty zaczynając tak jakby "od nowa". Ta zmiana wyszła mi na dobre i szczerze? Nie żałuje tego, a wręcz przeciwnie... Jestem z tego zadowolona :)

Na moim blogu możecie znaleźć już parę rzeczy w pewnych kategoriach, ale to jeszcze nie wszystko! Za niedługo na moim blogu pojawią się różne tutoriale co do desinu bloga, różne CIY i poradniki, a także wiele innych! Więc już nie przeciągając... Co możecie na razie znaleźć na moim blogu?


Na moim blogu możecie znaleźć już jeden post z DIY, ale już za niedługo będzie ich o wiele więcej! Moim pierwszym postem z DIY był właśnie robocik danbo, którego trochę składałam, ale było warto! Macie własnego danbo?


Znajdziecie także u mnie recenzje! Tutaj macie akurat zdjęcie z recenzji książki "To nie książka", która jest od autorki dobrze Wam znanej książki "Zniszcz ten dziennik". Posiadacie którąś z tych książek?


Na moim blogu piszę także posty tematyczne, które uwielbiam! Dzięki nim mogę przekazać Wam choć w jakiejś części moje przemyślenia na dany temat co jest dla mnie czymś niesamowitym! Dzięki tym postom poznaje także później w komentarzach Wasze zdanie, które czasami serio zmienia troszkę moje myśli w jakimś temacie... Lubicie posty tematyczne?


U mnie na blogu są także różne tagi! Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo je lubię. Dzięki nim można poznać trochę bardziej jakąś blogerkę, a także dowiedzieć się o rzeczach, które nas z nią różnią! Lubicie posty z tagami?


Znajdziecie także na moim blogu różne zdjęcia! Zaczynając od moich, kończąc na zdjęciach kwiatom. Zdjęcia na ogół robię sama, ale czasami w fotografa wciela się moja przyjaciółka Natalia dzięki czemu nie muszę biegać od aparatu do ściany, żeby zdążyć przez zrobieniem się zdjęcia :)


Oprócz rzeczy, które Wam wymieniłam na moim blogu dzieją się także inne rzeczy! Są posty z inspiracjami, relacja z mojej wycieczki do Włoch... Ale także będą nowe rzeczy! Te, o których wspominałam wcześniej, ale także inne! W mojej głowie mam dużo pomysłów, tylko muszę je zrealizować! Jeżeli chcecie dowiedzieć się o mnie więcej i o moim blogu to zapraszam tutaj: Ordinary's Blog <klik>


20 komentarzy:

  1. Zdjęcia są cudowne. :) Świetny post i blog! ♥ Zostaję na dłużej.

    Zapraszam do szczerego komentowania i obserwacji,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah bardzo fajny pomysł na wymienienie się takimi postami z koleżanką ;D Podobają mi się twoje pomysły które dodajesz na bloga tego swojego :) A no i zdjęcia na końcu ;) I dla mnie youtube też jest dla mnie skarbnicą muzyki ;)))


    anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Już wchodzę na Twojego bloga! ^^

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. That's a good look! ;)
    Have a nice weekend :)

    I follow you!
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)
    http://www.sandrakopko.com/2015/08/castle.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością odwiedzę Twój blog. Zaciekawiłaś mnie!
    Ja też uwielbiam posty tematyczne!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. good post !
    GFC you want to follow and keep in touch?
    let me know and I follow back!
    http://www.mosaictrends.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful post:)

    i'm following you via gfc, hope you can follow me back

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dominika wydaje się być miłą osóbką,która prowadzi bloga z wielką pasją. Na pewno zaglądnę na jej bloga <3 Pozdrawiam cieplutko www.pomyslowa-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice photos ! xx

    www.aishettina.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabieram się za czytanie bloga Dominiki :))

    http://niepowaznanastolatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. JESTEŚ BARDZO INTERESUJĄCĄ OSOBĄ I DO TEGO ŚLICZNĄ! <3 xxx

    Zapraszam na nowy post! Jeśli się spodoba skomentujcie i zaobserwujcie bloga! BUZIAAK <3 xxx
    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. love the photos, great post

    www.adhiwahyudi.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne zdjęcia. Świetnie zaprezentowalas siebie i swój blog :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko:*
    Ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. I like your blog!
    http://larisamerkulova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny post, przyjemnie się czyta. Blog także świetny ^^
    http://zadumam.blogspot.com/
    http://jannaphotos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydajesz się być ciekawą osóbką, fajnie, że tu zagościłaś :).

    www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam do mnie, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny wpis, fajnie się czyta takie posty :)

    Poklikasz w linki? :) MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  19. interesting post :-) )
    GFC you want to follow and keep in touch?
    let me know and I follow back!
    http://www.mosaictrends.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy i wciągajacy post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Lubie tu zaglądać!;) Posty są naprawde przemyślane i świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    KLIKNIJ W TEN LINK!

    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " CZASNABUTY " I "AREYOUFASHION " DZIEKUJE! :) poklikasz w wishlist na końcu tego postu równiez?
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/08/rozmiar-twojego-ciaa-jest-niewazny-moda.html/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?