3 lipca 2015

Summer ! It's time for us





Wakacje zawsze były dla mnie czasem, który wypełniałam mnóstwem planów i od pierwszego dnia wiedziałam mniej więcej, co chcę w te wakacje zrobić, gdzie pójść i z kim się spotkać. Tym razem wakacje wydawały mi się długą dwumiesięczną przestrzenią, białą kartką, która nie chce się zapełnić dobrymi pomysłami, i która odrzuca wszystkie moje propozycje na lato. Ale nie trwało to długo. Wystarczyła chwila na uporządkowanie nadmiaru myśli zgromadzonych przez rok szkolny i oczyszczenie głowy, aby plany przyszły w szybkim tempie. 
W lato chcę przede wszystkim spędzić czas aktywnie, z przyjaciółmi i gitarą w ręce. To też dobry czas na to, by udoskonalić bloga, popchnąć myśli na pozytywne tory i przemyśleć wszystko, co wymaga przemyślenia, oraz by nabrać sił na powrót do szkoły. Pozytywnie, aktywnie i ciekawie - tak właśnie zamierzam spędzić lato. A wy jakie macie plany ? :)


sunglasses - mohito | t-shirt - zara | waisted shorts - tally weijl | shoes - ccc 

Jeśli spodobały ci się zdjęcia lub post dołącz do stałych obserwatorów bloga :)

25 komentarzy:

  1. Również myślałam, że te wakacje będą puste niczym kartka, jednakże niedawno dostałam tyle ciekawych propozycji podróży, że nie wiem gdzie je zmieszczę. Życzę Ci miłych i bezpiecznych wakacji ;) xox
    http://lenkakrzyzanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Również myślałam, że te wakacje będą puste niczym kartka, jednakże niedawno dostałam tyle ciekawych propozycji podróży, że nie wiem gdzie je zmieszczę. Życzę Ci miłych i bezpiecznych wakacji ;) xox
    http://lenkakrzyzanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie mam żadnych pewnych planów właściwie. :/

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za tob, aby udało Ci się spędzić te wakacje tak jak chcesz i żebyś nie żałowała ani chwili :) świetne zdjęcia, w oczy rzuciły mi się te okulary są naprawdę piękne!
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zakochałam się w tych okularach od pierwszego wejrzenia, są świetne ;)

      Usuń
  5. Grunt to dobre nastawienie i energia, żeby te wszystkie pomysły zrealizować! Mam nadzieję, że Ci się uda :) Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne są te zdjęcia.Masz bardzo ciekawe plany na te wakacje. Ja mam zamiar przeczytać kilka książek które pożyczyłam z biblioteki oraz rysować :)

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło, ze jednak nie będą te dwa miesiące tylko pusta przestrzenią. To byłaby wielka strata! Ja staram sie troszku uczyć angielskiego, czytać, rysować... Przede wszystkim odpocząć-to kazdy powinien! :)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety na razie mam zaplanowany 1 krótki wyjazd, ale mam nadzieje że to się zmieni :/ Bardzo ładne zdjęcia! Mam podobną bluzeczkę :p
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dzisiaj jadę do Warszawy i planuję w niej zostać 10 dni. Fajnie wyglądasz na tych fotkach. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam planów niestety ;/ Super post :)
    obserwuję :)
    http://teamparisgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz! :)
    Ja dzisiaj jadę na tydzień w góry :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Aktywne spędzanie wakacji jest super, niestety mi w ostatnich latach średnio szło z planowaniem sobie czasu w tym okresie, na ogół kończyło się na dwóch miesiącach spędzonych w domu przed komputerem, ale teraz podeszłam rozsądniej do sprawy :) Sporo wychodzę, zaczęłam robić zdjęcia, ćwiczę, trochę się uczę, czytam książki. To są prawdziwe wakacje :D Obserwuję!
    http://zadumam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie mam zbyt wiele planów na wakacje :( Ale tobie życzę jak najlepszej zabawy podczas tych dówch miesięcy. Pozdrawiam :)

    Zapraszam! - ♥ Klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz świetną bluzkę!
    Oj wakacje to cudowny czas hahah!

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    Zapraszam na konkurs! KONKURS |KLIK|
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Też zamierzam w te wakacje sięgnąć po moją gitarę :D Jak na razie rozpoczęłam je bardzo aktywnie i mam też nadzieję, że właśnie takie pozostaną już do końca :) Mi też planów nie brakuje, więc myślę, że nudno nie będzie. Muszę te dwa miesiące jak najlepiej wykorzystać :)
    Wyglądasz na prawdę bardzo ładnie ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam konkretnych planów. Podobnie jak ty chcę wakacje spędzić aktywnie. :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  18. Plany są od tego by odkładać je na później :) Ale tak na serio to dobrze jest mieć zaplanowane wakacje by się nie nudzić ;)
    Pozdrawiam
    Randaksela

    Zorza poranna
    Pudełko w piwnicy

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja te wakacje spędzam sponatnicznie
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja sama na początku nie wiedziałam co będę robić w te wakacje, ale po chwili namysłu stwierdziłam, ze prawie miesiąc mam zaplanowany przez wyjazd do Danii i Włoch! A resztę chcę spędzić grając na gitarze, rysować, spotykać się z przyjaciółmi... Po prostu odpocząć fizycznie i psychicznie :D

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. swietny outfit ! bardzo podba mi się koszulka <3

    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam zamiar spędzić wakacje w bardzo podobny sposób. Zwłaszcza jeśli chodzi o gitarę w ręce, bo niestety zaniedbałam bardzo moją grę ;)


    niutta.blogspot.com
    ~Niuta.

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?