15 lipca 2015

DIY : summer and music room decor




Dzisiaj przychodzę do was z paroma pomysłami na to jak odświeżyć pokój na lato. Są to typowo wakacyjne i muzyczne projekty - proste do wykonania, ale zajmujące trochę czasu, więc idealne na wakacyjną nudę lub deszczowy dzień ;)

Pierwszą rzeczą, którą zobaczycie na zdjęciach jest moja tablica, którą ozdobiłam chorągiewkami i pozytywnymi (a jakby inaczej) cytatami o życiu i zdrowym odżywianiu. Przeważającymi kolorami w całym moim pokoju są teraz biały i niebieski - żeglarskie, morskie, a więc idealne kolory na lato :)
Drugim, świetnym pomysłem są moim zdaniem kolaże z gazet, które możecie powiesić na ścianie, szafie lub położyć pod przezroczystą podkładką na biurku, tak jak zrobiłam to ja. 2 kartki A3, gazety, klej, nożyczki i voila - gotowe !






 






A jeżeli macie nadmiar muszelek z wakacji, możecie je włożyć do małych słoiczków i także potraktować jako morski detal. U mnie stoją tak już od dłuższego czasu i myślę, że prezentują się dość ładnie - nawet w zimie ;)
I na koniec, rzecz z której jestem najbardziej dumna, czyli moja ramka, którą już nieraz widzieliście na blogu lub na moim instagramie w nowej, wakacyjno-muzycznej odsłonie. Są w niej moje rysunki oraz cytaty związane z tańcem, grą na gitarze, teksty lub tytuły piosenek. Wygląda super i daje mi dużą motywację, więc jeśli macie ramkę i znudziły wam się zdjęcia, które w niej umieściliście, to polecam zrobienie czegoś takiego samemu ;)






Spodobały wam się pomysły ?
 Lubicie spędzać czas kreatywnie - tworząc, rysując ...? 

29 komentarzy:

  1. świetny pomysł, naprawdę fajnie to wygląda i nawet jak jest deszczowa pogoda nie można przy tym stracić ducha wakacji!
    easymerry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe i inspirujące dekoracje! Najładniej prezentują się te słoiczki z muszelkami. Marynistyczne kolory, super! Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pomysły chyba muszę zrobić coś kreatywnego ze swoim pokojem. A twój post na pewno się przyda.
    Pozdrawiam
    kociepelko.blogspot.com
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, też lubię sobie jakoś dekorować pokój, ale powinnam się trochę z tym wstrzymać, bo niedługo zacznie wyglądać on jak cyrk. xD U Ciebie jak widać wszystko jest ładnie dopasowane w pokoju, a u mnie to same randomowe kolorki. :D
    http://zadumam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety zazwyczaj nie mam cierpliwości do DIY, ale ten pomysł z muszelkami jest naprawdę świetny! podoba mi się :D
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podobają mi się te wakacyjne pomysły ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to wszystko wygląda! Motywujące cytaty to podstawa :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysły!

    Zapraszam- http://alexandraiwinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Te muszelki faktycznie prezentują się bardzo ładnie. W ogóle ten morski klimat mi się podoba. Też muszę przywiesić sobie gdzieś w widocznym miejscu jakieś pozytywne cytaty, bo z humorem u mnie coraz gorzej, a niby coś tak małego może zmotywować i poprawić (chociażby m małym stopniu, ale zawsze coś) nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł. Słoiki z muszelkami prezentują się najciekawiej. Muszę zabrać się za dekorowanie pokoju, zrobiło się w nim trochę nudno.
    [Mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolaże zawsze miło sie robi, z cytatami pomysł chyba wykorzystam. Lubie tak cos porobić ;) niestety aż tylu muszelek nie mam, ale moj dzielny kilkuokazowy zbiorek trzyma sie na półce juz całkiem długo
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są te "dekoracje".
    Ogólnie masz ładny wystrój bloga ;)
    Zapraszam do mnie : 3natalia3fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są te "dekoracje".
    Ogólnie masz ładny wystrój bloga ;)
    Zapraszam do mnie : 3natalia3fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super Ci wyszły te dekoracje :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam przyozdabiać pokój w taki właśnie sposób! Bycie kreatywnym pomaga w pełni nam się rozwinąć. Z chęcią wezmę pomysł na przyozdobienie swojej tablicy! Genialnie :)

    Zainteresuje Cię wspólna obserwacja?
    przestrzen-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne pomysły!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  17. Woo! Fajne pomysły, może wykorzystam ten z gazetami :)
    be-careful-of-what-you-do.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne pomysły! Można fajnie urozmaicić pokój na lato :D

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  19. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  20. Na prawdę świetne dekoracje :D Najbardziej podoba mi się ta ramka, sama też uwielbiam robić różnego rodzaju dekoracje do pokoju :D
    Pozdrawiam ^^
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bardzo lubie przyklejać różne motywacyjne rzeczy na moją szafę, często na nią patrze i bardzo mnie motywuje,ale zamierzam kupić sobie białą tablice i powiesic nad biurkiem :3

    http://sometimes-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne pomysły i wykonanie! Muszę wypróbować!

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne pomysły! Takie inspirujące :)

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    Zapraszam na konkurs! KONKURS |KLIK|
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  24. To co zrobiłaś prezentuję się świetnie!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Strasznie mi się spodobały te muszelki w słoiczkach! :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie! klik

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny diy :) sama własnie ozdobiłam pokuj podobnymi flagami (jak na 1 zdjęciu) :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne te ozdoby, idealnie pasują na lato :)

    http://kaleerie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniałe pomysły na wakacyjny kolaż :) Muszę sobie coś takiego zrobić do powieszenia na ścianie.

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?