10 maja 2015

DIY : organizer / planner / goal list

Pewnie nie tylko dla mnie maj jest miesiącem pełnym ostatnich sprawdzianów i starań o najlepsze oceny.
To w sumie ostatni miesiąc nauki, w którym przyda się dużo motywacji i dobra organizacja. Żeby jak najlepiej zaplanować czas i nie zapomnieć wszystkich rzeczy, zapisywałam większość z nich na samoprzylepnych karteczkach. W końcu znalazłam (tutaj) super prosty pomysł na organizer/listę celi, który można powiesić na widoku i świetnie wykorzystać :)

  

 

Jedyne czego tak na prawdę potrzeba do jego wykonania to : kartka, samoprzylepne karteczki, pisak i taśma jeśli chcecie go powiesić. Jest uniwersalny, bo karteczki można odklejać i przyklejać następne, może mieć różne zastosowania. Na przykład, może służyć jako lista celi na dany miesiąc i tydzień jak u mnie, a wąski pasek z prawej strony można wykorzystać na dodatkowe notatki lub po prostu go pominąć. To jak go wykorzystacie, tak na prawdę, zależy od was, ale pomysł uważam za bardzo fajny, pomocny w spełnianiu i planowaniu swoich celi oraz przy zapamiętywaniu tego, co jeszcze mamy w najbliższym czasie zrobić :)

Co myślicie o takim diy ?
Jakie są wasze pomysły na to jak się zorganizować ?
Czy wy także macie teraz tyle nauki i zajęć ? 

21 komentarzy:

  1. Takie diy to świetny pomysł :*
    Zajrzysz?
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny DIY.
    Pozdrawiam
    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny organizer! Jak dla mnie, tego typu rzeczy najbardziej przydają się pod koniec roku szkolnego, gdy wszystko się kumuluje z całego roku :D Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł, podoba mi się. Ja jednak teraz przede wszystkim korzystam ze swojego kalendarza-planera-organizera, który zrobiłam z tyłu brudnopisu szkolnego. ;) Sprawdza się. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki chociaż do kilku rzeczy z KAŻDEGO SKLEPU w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  7. Niby takie proste nic, a tak ślicznie wygląda :)
    Zapraszam do siebie - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ci to wyszło :D
    Muszę koniecznie sobie zrobić coś podobnego, bo zwykle zapominam o rzeczach, które mam zrobić w najbliższym czasie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ci to wyszło :D
    Muszę koniecznie sobie zrobić coś podobnego, bo zwykle zapominam o rzeczach, które mam zrobić w najbliższym czasie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy i oryginalny plan lekcji. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe diy ;) przyda się do mojego pokoju :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Goal List na pewno zrobię, bo to świetny pomysł. Również obserwuję, super pomysł ;)
    http://oleczka33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki organizer jest super :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie to wygląda! Jak poszły Ci sprawdziany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście dobrze, teraz już tylko odpoczynek się liczy ;)

      Usuń
  16. Bardzo fajny pomysł! :)
    zakreconablondyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł :) Ja też organizuję sobie czas na swój sposób :)
    Zostanę u Ciebie na dłużej :) Zapraszam do mnie: http://heandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?