26 kwietnia 2015

DOCEŃ TO, CO JUŻ OSIĄGNĄŁEŚ

Często patrzymy w przyszłość. Marzymy, wymyślamy nowe cele, do których staramy się dążyć, planujemy i myślimy nad tym, co będziemy robić w przyszłości. A nasze otoczenie od czasu do czasu przy pomocy ludzi czy stron i blogów przypomina nam o teraźniejszości i o tym, by skupić się na tym, co mamy teraz i głosi hasła typu : "żyj chwilą" lub "zatrzymaj się na moment". A co wy na to, by spojrzeć wstecz - do przeszłości ?

Nie możemy bez przerwy zatracać się w naszych planach i wizjach na przyszłość. Czasami warto przypomnieć sobie, jak daleko zaszliśmy, ile udało nam się osiągnąć do dnia dzisiejszego, do tej chwili, w której właśnie jesteśmy, by uświadomić sobie, że powinniśmy być z siebie naprawdę dumni, bo tyle rzeczy w życiu już nam się udało !

Nie narzekajmy na siebie, nie dążmy ciągle do nieistniejącej perfekcji. Będąc w drodze do celu, zatrzymajmy się na chwilę i pomyślmy nad tym, jak daleko udało nam się już zajść, ile już osiągnęliśmy i dopiero wtedy idźmy po więcej :)

  
jestem pewniejsza siebie 
mam większy dystans do codzienności
 gram o wiele lepiej na gitarze
chodzę na jazz i zaczęłam biegać
jacket - 5.10.15 | shirt - h&m | leggings - reserved | shoes - vans

A co wam udało się osiągnąć w ciągu roku ?
Jesteście z czegoś szczególnie dumni ?

A jeżeli post wam się spodobał, zapraszam do dołączenia do obserwatorów bloga i zaglądania częściej :)

18 komentarzy:

  1. Zawracasz uwagę na ważną rzecz, żeby nie tylko dążyć wciąż dalej, ale też zatrzymać się i spojrzeć wstecz. To świetnie. A jeśli o mnie chodzi, to z czego jestem szczególnie dumny? Skończyłem liceum, to chyba to. Aha, prawko zdałem! :D Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że patrzenie wstecz to bardzo dobry pomysł, aczkolwiek lubię planować co jeszcze chcę zrobić lub polepszyć :) teraz z przyjemnością mogę powiedzieć, że zaczęłam biega, robię szpagat, jestem o wiele bardziej rp zaciągnięta niż kiedyś i jestem z tego dumna ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem dumna z tego, że od początku roku codziennie ćwiczę :) super post ! Pozdrawiam /Karoladyl

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację. Fajny blog i zdjęcia ♥
    Co powiesz na wspólną obs?
    Odpisz u mnie:)
    maj-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo fajny styl pisania i świetnie zestawiłaś treść ze zdjęciami. :)) Ja osobiście jestem dumna z tego, iż WRESZCIE zaczęłam pisać bloga o tym co uwielbiam. Jeśli masz ochotę wpadnij i zostaw komentarz ze szczerą opinią. Będę bardzo zadowolona :)
    http://urodelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację! Jestem dumna z tego co już osiągnęłam :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mądry post, masz całkowitą rację! ;)

    http://autographsandthoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mądrze napisany post i fajne fotki. Mi w ciągu roku udało się schudnąć 36 kg. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjecia ♥ w tym roku udało mi się ukończyć technikum :P
    Konkursy internetowe
    Najlepsze przeróbki

    OdpowiedzUsuń
  11. W tym roku udało mi się osiągnąć 400-tysięcy wyświetleń na blogu ^^ Bardzo ciekawy post i piękne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem mniej nieśmiała :*
    A przede wszystkim w końcu zaakceptowałam siebie i pozbyłam się kompleksów :D
    Zapraszam :) Byłoby miło gdybyś skomentowała i zaobserwowała bloga :* Odwdzięczam się ;)
    Gabrielle-klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz racje. Ale są też osoby które patrzą wstecz i nie widzą pozytywów tylko same negatywne rzeczy i nie chcą patrzeć wstecz bo potem nie mogą skupić się na teraźniejszości. Jutro nie wróci wiec żyj dniem dzisiejszym i bądź sobą ;) ".
    Pozdrawiam :*
    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia
    Klaudixiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia! Co ty na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę ; )
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Z czego jestem dumna w tym roku? Chyba z tego, że wreszcie zaczęłam się uczyć grać na instrumencie, że założyłam bloga i od prawie roku go kontynuuję ( co wcześniej rzadko mi się zdarzało), że zaczynam dostrzegać piękno mojej wiary. Tak z tego jestem dumna.
    Pozdrawiam z południa Polski
    Randaksela

    Zobacz mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?