7 kwietnia 2015

DIY : decor your room for spring

Jakieś czas temu zamieściłam na blogu zimowy post diy. Pamiętam, że wam się podobał, dlatego dziś przychodzę z wiosennymi pomysłami na to jak ozdobić pokój. Ale tak naprawdę większość z nich możecie wykorzystać w dowolnym czasie, wystarczy tylko zmienić drobne detale lub kolory :)

Wiosna zawsze kojarzy mi się z pozytywnym myśleniem, nową organizacją i taką radosną zmianą po zimie, dlatego pierwszą rzeczą jaką umieściłam w pokoju były motywujące cytaty z obrazkami, które powiesiłam na tablicy obok kolażu z noworocznymi postanowieniami (pamiętacie o swoich planach ? ja swoje realizuję ;)). Nie mogło zabraknąć też muzycznych inspiracji, dlatego pojawił się wielki napis z piosenki Dancing in the Moonlight (kliknij - możesz posłuchać) i loga zespołów muzycznych.

 

Postanowiłam także zmienić część rysunków z ramki i zastąpić je biało-czarnymi inspiracjami muzycznymi i tanecznymi. Jak na razie efekt mi się podoba, ale zastanawiam się jeszcze czy nie zmienić rysunków z góry na nowe (a wy jak myślicie ?).
 


 Post jest o diy, więc przejdźmy do omówienia drzwi ;)
W tym roku strasznie spodobały mi się chorągiewki i dekoracje ze zdjęć. Tak, więc połączyłam oba pomysły, wzięłam kolorowe kartki, wydrukowałam zdjęcia z mojej wycieczki do Londynu, zaopatrzyłam się w spinacze, cyrkiel do zrobienia dziurek w chorągiewkach, rozciągliwą gumę i taśmę klejącą i zawiesiłam to, co powstało na drzwi. Efekt moim zdaniem jest super i na żywo wygląda genialnie. Więc zachęcam do zrobienia :)

   


Który pomysł spodobał wam się najbardziej ? 
Ozdabiacie lub zmieniać wystrój pokoju na wiosnę ? 
Posłuchaliście piosenki ? Co o niej myślicie ?
I jak minęły wam święta ? Gotowi na powrót do szkoły ?

22 komentarze:

  1. Chorągiewki na drzwiach bardzo ładnie wyglądają :D Duża dawka wspomnień. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to urocze. :) Też podobają mi się te chorągiewki. Z chęcią bym takie sobie zrobiła, ale do moich drzwi by to nie pasowało.
    oczami-albii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chorągiewka bardzo ładnie wyszła :) psyy-pies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Przejrzałam Twojego bloga i strasznie mi się spodobał. Jesteś młodą, śliczną dziewczyną. Chciałabym abyś mi pomogła. Chce pomóc osobą, które są dziećmi alkoholików bądz w pobliżu siebie mają kogoś takiego. Mam nadzieje, że się zgodzisz i pomożesz mi zrobić coś wielkiego. Wystarczy wpis oznaczenie mojego bloga, bądź wpomnienie o mojej akcji w nowym poście, cokolwiek. Nie licze na popularność tylko chce pomóc. Z góory dziekuje.

    http://idealnieniieidealna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej do gustu przypadły mi te cytaty i obrazki. Wygląda to uroczo i przy okazji jest bardzo motywujące. Bardzo ciekawe pomysły i śliczny pokój ;)

    niutta.blogspot.com
    ~Niuta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chorągiewki na drzwiach są prześliczne!

    http://givememooorebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie pomysły genialne ;) Nie wiem, który podoba mi się najbardziej.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się Taylor! xD
    A tak poza nim, to tablica jest fajnym pomysłem i na prawdę świetne jest to, że wszystkie rysunki robisz sama, a nie ściągasz gotowce z Internetu, jak większość.
    Ja ostatnio kupiłam sobie nową, białą doniczkę, która imituje worek. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam DIY! Mi także wiosna kojarzy się z pozytywnym myśleniem i masą, ale to masą kolorów. Bardzo ciekawy pomysł, wygląda to naprawdę ładnie i estetycznie. Świetnie, że połączyłaś oba pomysły, bo efekt jest genialny i na pewno oryginalny :)
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne DIY. Znakomite dekoracje. No i ekstra inspiracje dla każdego. Uwielbiam takie domowe DIY, które można wykorzystać właśnie do zmiany wystroju. Zapraszam w wolnej chwili do mnie na blog. Pozdrawiam cieplutko. Megly. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne DIY wszystko podoba mi się tak samo :3
    obserwuje, moge liczyc na rewanz ? :))
    http://klaudixiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super blog ! mam nadzieje, że mój też Ci się na tyle spodoba, że zaobserwujesz :) http://karoladyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha akurat szukalam jakiegos pomyslu na przyozdobienie sciany nad lozkiem.Ale zwyczajne zdjecia sa dla mnie przereklamowane wiec mi spadlas z nieba z tym postem haha :D

    moze wspolna obserwacja? daj znac u mnie ;)
    http://igajab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetny pomysł ;D Bardzo mi się to spodobało ;3
    Sama nie wpadłabym na takie coś.
    http://natalii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe pomysły. Ja nie lubie i nie ozdabiam pokoju na np. Wielkanoc, walentynki czy jakieś inne święta, ale Twoje pomysły bardzo mi sie podobają. Obserwuję i licze na to samo! AsiikBlog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurczę, strasznie podoba mi się ta ramka "Memories" *.*
    Fajny pomysł :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  18. Cześć! Świetny blog, napewno będę tu wpadać częściej! Z mojej strony zapraszam Cię na Konkursy internetowe obiecuję, że znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. te obrazki są przepiękne *,*

    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie pomysły bardzo mi się spodobały:)
    To prawda, ze wiosna to pozytywny czas i nowa organizacja czasu, dlatego spróbuję, tak jak ty, zamieścić gdzieś u siebie różne cytaty i zdjęcia:)

    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja na razie szukam idealnych dla mnie mebli, dopiero później wezme sie za ozdabianie :D

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie to wgląda też kocham Taylora <33
    Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    u mnie na blogu mini konkurs !! :)
    http://nicole-500.blogspot.com/2015/04/paczuszka-od-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?