20 marca 2015

LONDON #2 : Brighton



Jednym z miejsc, które odwiedziłam podczas szkolnej wycieczki było Brighton. Miasto momentami przypominało mi greckie klimaty i wakacje. Morze, słońce, urokliwe uliczki i rozległa plaża, a na niej molo i  młyńskie koło oraz mewy. Pełno białych ptaków, które przelatywały tuż nad głową i podchodziły na prawdę blisko. Drugą rzeczą, której nie da się pominąć to wiatr. Wiało strasznie, ale dzięki temu były też olbrzymie fale, które okazały się świetną atrakcją dla mojej klasy ( w końcu nie ma to, jak podchodzenie do brzegu morza i uciekanie przed przypływającą wodą ;)).





Zwiedziliśmy także Royal Pavilion, czyli pałac królewski przekształcony w muzeum. W środku mieli piękne sufity i olbrzymie sale, można też było posłuchać po angielsku historii tego miejsca. Niestety nie było można robić w środku zdjęć, ale pałac już z zewnątrz robi wrażenie.



W Brighton odwiedziliśmy także akwarium, w którym można było zobaczyć olbrzymie kraby, wiele różnych ryb i koralowców. A także podziwiać rekiny i płaszczki, przepływające nad nami lub dotknąć rozgwiazdy i innych małych żyjątek, przyklejających się do palców.






 Nie mniejszą atrakcją było zwiedzanie centrum i czas na zakupy, który spędziłam m.in. w Primarku. Sklep jest tam olbrzymi, ma trzy piętra, ubrań jest naprawdę dużo, ale mnie nie zachwycił swoją kolekcją i jedyną rzeczą, którą tam kupiłam to koszulka z jednego z moich ulubionych seriali, czyli the Friends :)



  


Podobał wam się nasz wspólny spacer po Brighton ? :)

16 komentarzy:

  1. Primark w Brighton jest słaby niestety, ale strasznie zazdroszcze Ci tego, że tam byłaś :) Ja jak byłam w wakacje w Londynie chciałam odwiedzić jeszcze Brighton ale się nie udało. Następnym razem :)
    + ładne zdjęcia

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. moja siostra była w Brighton,mówi że to cudowne miejsce.zazdroszczę wycieczki ;)
    katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę takiej wycieczki! Najlepsze moim zdaniem jest akwarium. :)
    oczami-albii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym mieć takie szkolne wycieczki :)
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale tam cudownie ^^ muszę kiedyś odwiedzić to miasto :D
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie byłam w Brighton, lecz wygląda na bardzo urokliwe miejsce w Anglii.
    Ja byłam w Londynie i tam również jest oceanarium i wielki Primark! Lecz taki tłok i kolejki - no for me.
    Ty mnie zachęciłaś aby odwiedzić Brighton a ja Ciebie do Londynu !
    Piękne zdjęcia
    Pozdrawiam serdecznie
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ! Nie wiedziałam, że Twoja wycieczka szkolna obejmowała też Londyn :)
      Jestem tutaj pierwszy raz, więc .... są niedomówienia :)
      Pozdrawiam !

      Usuń
    2. Hehe, właśnie się nad tym zastanawiałam. Zachęcam do częstszego zaglądania ;)

      Usuń
  7. Kilka spraw, po a- fajny temat na post, w sensie, wiesz, nie ciągle wiecznie te same tematy od których pisze 5 tysięcy osób na blogosferze.
    po b- przyjemnie napisane, poprawnie, nie było większych błędów. Można pisać o wszystkim ciekawie, jeśli ma się ten dar. Tobie się to udaje i myślę, że nawet post na te same tematy co 5 tysięcy innych byłby fajny, po prostu bo przyjemnie piszesz.
    No i ostatnie- jeju, cudowne miejsce! Jak tu nie zazdrościć?
    http://karmelowablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemnie piszesz! Kocham Londyn, dom Sherlocka Holmesa i te sprawy :D Super zdjęcia!
    www.maniolowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, zazdroszczę zwiedzenia Londynu! Przepiękne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, weszłam na Twojego bloga i gdy tylko zobaczyłam napis 'Brighton" moje serce przyśpieszyło:D
    W maju jadę właśnie na wycieczkę do Londynu, a trzeciego dnia do Brighton.
    Nigdy nie byłam w Anglii.
    Najbardziej ujmuje mnie to molo <3
    Wygląda bajecznie.
    Nie będę pytać o pogodę, bo pewnie było zimno:D
    Uwielbiam Primark, pod każdym względem.
    Mam nadzieję, że podczas pobytu w Londynie będę miała okazję tam wejść:D
    Blog jak najbardziej w moim stylu, dodaję do obserwowanych:)

    Buziaki,

    http://realweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiekne miejsce )
    Spacer się bardzo podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajnieee zazdroszczę :) pozdrawiam http://the-hearty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?