6 marca 2015

LONDON #1 : My School Trip



Moja szkolna wycieczka do Anglii była wielkim znakiem zapytania do ostatnich dni przed wyjazdem. Niewiele brakowało, abyśmy nie pojechali. A jednak udało mi się przetrwać ponad 20 godzin w autokarze, przepłynąć promem i w końcu... zobaczyć Wielką Brytanię, przywieźć masę zdjęć i wrażeń, które tylko czekają aż się nimi z wami podzielę. Jest aż tyle do opowiedzenia i do zobaczenia, że postanowiłam zrobić dla was całą serię postów :)



Londyn (oraz Południowa Anglia) mnie zachwycił. Jest bardzo różnorodnym miastem, w którym można spotkać ludzi z całego świata, miastem, które zachwyca starymi budowlami, zamkami i muzeami oraz swą nowoczesnością. Ludzie spotkani na ulicach są przeważnie bardzo mili i uśmiechnięci. Sprzedawcy w sklepach chętnie pomogli, gdy nie mogłam rozróżnić brytyjskich monet i życzyli miłego dnia lub przypominali o uśmiechu.

                     



Największymi atrakcjami w centrum Londynu były Big Ben, Pałac Westminsterski, London Eye oraz okolice Piccadilly Circus i Trafalgar Square. Zobaczyłam też M&M's World, w którym czuć zapach cukierków, gdy się tylko wejdzie (i w którym jest dość drogo), budki telefoniczne, czerwone autobusy oraz Pałac Buckingham. Nie przedłużając, zapraszam was do obejrzenia reszty zdjęć z Londynu :)


    





 


Czy wy także mieliście okazję zobaczyć Londyn ?
Czy podobają wam się zdjęcia i czy chcielibyście przeczytać następne posty o Wielkiej Brytanii ? 

14 komentarzy:

  1. Ja miałam okazje być w Londynie w wakacje i nawet robiłam notkę o tym na blogu więc zapraszam :)
    I zgadzam się tam jest świetnie i ludzie z całego świata :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nigdy nie byłam w Londynie, więc bardzo chciałabym poczytać posty o Wielkiej Brytanii :)
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, zazdroszczę Ci tak wspaniałej wycieczki szkolnej.... Nigdy nie byłam w Londynie, ale w przyszłosci muszę go koniecznie odwiedzić! :D
    śliczne zdjęcia
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wycieczka. Zazdroszczę!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Londyn - jedno z moim małych marzeń podróżniczych ... Zazdroszczę i mam nadzieję, że i ja kiedyś odwiedzę do cudowne miasto <3

    Zapraszam do mnie. Blog o książkach, filmach no i o mnie ;)
    viss-vitalis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcialabym kiedys odwiedzic Londyn
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze chciałam odwiedzić to muzeum figur woskowych! :)

    Obserwuję!

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze chciałam odwiedzić Londyn, lecz jeszcze nie miałam takiej okazji :c

    http://caroo-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałaś wielkie szczęśćie, ja ieszkałam a Anglii ale byłam w Londynie tylko przejazdem :| ,Moge sie zapytać ile kosztowała wycieczka , pewnie duużo??

    missstyle21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ci zazdroszczę tam jest pięknie <33
    Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaa....! Szkolna wycieczka do Londynu? Do jakiej ty szkoły chodzisz i dlaczego mnie tam nie ma?! XD
    Byłam w Londynie w zeszłe wakacje i się zakochałam w tym mieście. Architektura, atrakcje, M&Ms World... Wszystko!

    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji być w Londynie, ale po twoim opisie wnioskuję, że musi być cudownie. Szkoda, że w Polsce trudno znaleźć uśmiechniętych i życzliwych ludzi.

    niutta.blogspot.com
    ~Niuta.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim marzeniem jest zwiedzenie prawie całego świata, a w tym zwiedzenie Londynu, więc zazdroszczę Ci, że tam byłaś:) Świetne zdjęcia:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Woow! Zazdroszczę takiej wycieczki! Od zawsze chciałam zwiedzić Londyn :)
    Piękne zdjęcia! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?