3 lutego 2015

My Winter Break & Back to School

Cześć, ferie w Polsce różnie wypadają, więc pewnie część z was jeszcze na nie czeka lub właśnie cieszy się wolnymi dniami. Ja w ten poniedziałek musiałam już wrócić do szkolnej rzeczywistości. I niestety od pierwszego dnia spadła na mnie masakryczna ilość nauki.



Ferie natomiast minęły mi bardzo miło, w szczególności drugi tydzień, który spędziłam w górach na nartach. Poznałam tam super osoby, z którymi urządziłam bitwę na śnieżki, zjeżdżałam na sankach i ulepiłam bałwana ( niestety od razu został zniszczony ) oraz spędziłam z nimi miły czas do późnej nocy na dworze. W inne wieczory graliśmy w karty, w bilard lub w inne gry. Cały czas się śmialiśmy, opowiadaliśmy różne historie i ogólnie dużo się działo.


Dni spędzaliśmy na stoku. Na szczęści po dwóch latach nie jeżdżenia całkiem dobrze mi szło, a zima zyskała u mnie duży plus. Bo świeciło słońce (a bardzo mi go brakowało), było dużo śniegu, który z każdym dniem padał bardziej. I taka zima jest piękna, bo biała i urokliwa, w pięknej scenerii gór i lasów.

Natomiast w mieście chciałabym już zobaczyć wiosnę, ponieważ puste drzewa i chmury nie prezentują się zbyt pięknie. Zielone liście, kwiaty, ciepło i słońce - na to czekam :)



A co u was ? 
Też macie tyle nauki czy odpoczywacie na feriach ?
Jak spędziliście ferie lub jakie macie na nie plany ?
Dajcie znać w komentarzach, a jeśli post wam się spodobał dołączajcie do obserwatorów :)

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia ;) szczególnie tego budynku z psem w oknie :)
    Pozdrawiam ;3
    http://takitaamja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ty jesteś śliczna! :)
    Piękne zdjęcia, u mnie cały czas nie ma śniegu. :(
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli super spędziłaś ferie ! :)
    Współczuje tych wszystkich diagnoz
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się jutro biorę już do nauki bo dopiero zaczęłam ferie, ale coś czuję że w jeden dzień tego nie ogarnę ;c
    Bardzo fajnie spędziłaś ferie :) Ja wyjechałam tylko na wieś, ale bardzo lubię tutaj jeździć więc nie narzekam :D
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zaczęłam ferie, spędzam je bardzo dobrze... przynajmniej jak na razie!

    ~ m y b l o g

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja odpoczywam na feriach, jeszcze nie mam jakiś konkretnych planów, ale coś się na pewno wymyśli :D
    http://michalinastaniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam lubię biologię i angielski :P Śliczne zdjęcia!
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pocieszę Cię tym, że chociaż ferie dopiero co zacząłem, to na moim biurku leży łącznie 17 arkuszy maturalnych do rozwiązania. Jeszcze nie wiem, czy zamierzam je zrobić, wszystkich na pewno nie. W każdym razie teraz mi się nie chce. Pozdrawiam! :D
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny blog może obserwacja za obserwacje? http://tojaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zimna w górach zawsze jest piękna. :)
    Ja właśnie kończę pierwszy tydzień ferii, a przede mną jeszcze DWA. - tak leserują studenty. xD

    Ładne zdjęcia i podoba mi się Twoja kurtka. Śliczny ma kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nas nauczyciele też tak cisną, choć ja jestem jeszcze przed feriami :) a jeśli chodzi o zimę to najpiękniejsze są właśnie w górach :)

    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Już nie mogę doczekać się ferii, które zaczynam za tydzień. Trochę odpoczynku z pewnością mi się przyda :) Śliczne zdjęcia!
    Obserwuję.
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia:) Ja zaczynam ferie już za tydzień i czekam na nie z niecierpliwością:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zima najlepsza w górach :) jesteś bardzo ładna :)

    dziękuje za komentarz! spodobał ci się mój blog? zaobserwuj!
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  15. Na szczęście ja mam jeszcze calusieńki tydzień ferii. :)
    Śliczne zdjęcia, ja jeszcze nigdy nie jeździłam na nartach. :c
    Buziaki!
    oczami-albii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zacznę ferie dopiero 14 lutego xD

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. dlaczego wszyscy są tacy ładni tylko nie ja :(
    Zapraszam do mnie, spodoba się? Zaobserwuj <3 gigga-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi teraz właśnie leci drugi tydzień ferii :) Zazdroszczę ci tego wyjazdu w góry, ja na nartach jeszcze nigdy nie jeździłam, jedynie na snowboardzie ;) Bardzo fajne zdjęcia ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Achhh ja już teraz odpoczywam, bardzo tego potrzebowałam, ale obawiam się, że nie wykorzystam tej przerwy w 10000%. Zamierzam je spędzić w domu, jakieś wyjazdy do miasta. Nie planuje niestety nart, a nie ukrywam jest to moim marzeniem :)


    http://dreamcom21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi również skończyły się ferie, a spędziłam je tylko na leniuchowaniu. W szkole niestety mam mnóstwo nauki ;/
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?