20 stycznia 2015

DIY : decor your room for winter

Od grudnia zmieniałam wystrój pokoju. Tworzyłam kolaże, rysunki, przestawiałam rzeczy...  I myślę, że w końcu skończyłam. Zajęło mi to aż miesiąc ? Nie, po prostu znalazłam czas tylko przed świętami i teraz w ferie, by się tym zająć :)
 Ostatnie dwa dni były najbardziej pracowite i kreatywne, ponieważ postanowiłam w końcu w pełni uzupełnić moją ramkę i zapowiadałam ten post na instagramie, więc byłam zobowiązana dla was go skończyć ;)  Zamieniłam zdjęcia z dzieciństwa na własnoręcznie zrobione obrazki. Wybrałam  kolory, które kojarzą mi się z zimą - niebieski i biały - oraz różowy dla ocieplenia rysunków.
Co było mi potrzebne ? 
stare gazety
cienkopisy, klej i kartki
suche pastele (kredki )
kreatywność 



Z efektu jestem bardzo zadowolona. Kolory idealnie pasują mi do wystroju pokoju i z chęcią spoglądam na kolaże, cytaty i rysunki, które umieściłam w ramce na ścianie. Rzecz bardzo prosta do wykonania, a efekt świetny. Dlatego postanowiłam podzielić się z wami zdjęciami, mam nadzieję, że was zainspirują do tworzenia i zachęcą do DIY :)
Drugą rzeczą jest ramka z ikea, którą przemalowałam kiedyś z Julą na miętowy kolor, ozdobiłam koronkowymi kwiatkami i koralikami. A do środka zrobiłam rysunek, inspirując się gwiazdami i piosenkami zespołu Muse i Coldplay. Przydałoby się tylko podłożyć coś pod spód, bo kartka trochę prześwituję ;)

*********************************************************************************

Jeśli czytaliście uważnie wiecie, że mam ferie. I strasznie się z tego cieszę, mogę zrobić tyle rzeczy. Czytać książki, ćwiczyć więcej na gitarze, oglądać seriale lub pójść na łyżwy :)

A kiedy wam zaczynają się ferie ? Lubicie diy ? Co myślicie o takich dekoracjach na zimę ? Co powiedziecie na więcej postów diy ? :)

12 komentarzy:

  1. Fajne pomysły:) i super kreatywna ramka :D Pewnie, pisz więcej postów diy :D
    Szkoda tylko, że jak na razie, na ferie prawdziwej zimy nie mamy ;p

    zapraszam na nowego bloga ;)
    http://positivedisorder.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba i szczerze mówiąc pasowałaby mi do pokoju. :)
    Bardzo zauroczył mnie ten post, dlatego, że uwiebiam takie rzeczy. Są świetne i takie w moim stylu. Nie przeglądałam więcej postów ale mam nadzieję, że kolejne będą podobne do tego bądź coś związanego z wystrojem twojego pokoju.:)
    Obserwuję. Jestem w szoku, że masz tam mało obserwatorów. :o Powinnaś mieć więcej, powodzenia!
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym też zrobić taką ozdobę więc przy chwili wolnej ją zrobie :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł ! Naprawdę końcowy efekt jest śliczny *u*
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię robić własnoręcznie takie rzeczy ;)
    pozdrawiam
    creativamente.
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne widze ze nie tylko mnie naszło na własnoręcznie zrobione dekoracje pokoju :)
    http://teamparisgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne pomysły. Uwielbiam, rzeczy ręcznie robione, niekoniecznie przeze mnie. Małe sklepy, tudzież stragany z własnoręczną biżuterią. To takie.. klimatyczne.
    Pozdrawiam.
    http://argia39.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Łądne ramki. Ja robię coś w tym stylu, tylko, że na tablicy korkowej. :)

    Pozdrawiam, Gabi z: gabriela-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne te ramki i w moim stylu super!

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tej białej ramce! Ślicznie ją udekorowałaś. Myślę, że dekoracje zimowe są bardzo potrzebne, bo przypominają nam że w ogóle jest taka pora roku. Nawet śniegu za oknem nie ma. :(
    Moje ferie zaczynają się za tydzień, nie moge się doczekać. c:
    Buuuziaki! Obserwuję i czekam na więcej kreatywności! ^~^
    oczami-albii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje DIY wygląda bardzo profesjonalnie! Masz smykałkę do dekorowania, chętnie zobaczyłbym cały pokój. Pozdrawiam!

    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super!!! Podobają mi się obie ramki, tak samo jak obrazki, które w nich umieściłaś :3 . Uważam, że powinnaś udostępniać więcej postów DIY , bo robisz bardzo ładne rzeczy, które są dużą inspiracją dla innych ^^

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?