22 listopada 2014

Sweater Weather, czyli pomysły na chłodne wieczory

Na wstępie muszę się wam pochwalić nowym nagłówkiem na bloga. Nie jest idealny, zresztą jak cały design strony, ale dopiero w tym roku, na nowym blogu (czyli tym) zagłębiam się w całą tę grafikę, kody itp sama.Więc wierzcie mi, kiedyś będzie super ;) Przy okazji, pytam jak wyśrodkować pasek stron (chodzi mi o CSS) ?

A teraz przejdźmy do głównego tematu postu. Z pewnością nie będzie to zbyt odkrywcze, gdy napiszę, że zrobiło się zimno, a wieczory stały się dłuższe. Ale właśnie dziś przychodzę do was z pomysłami, na to, jak spędzić takie dni. Zwłaszcza, że każdy z nas ma sporo nauki i nie zbyt wiele czasu dla siebie. Dlatego fajnie jest, gdy możemy odpocząć od szkoły i wykorzystać ten wolny czas miło i  kreatywnie :)

1. Sięgnijcie po książkę.
Tak, a do tego załóżcie ciepłe skarpetki, okryjcie się kocykiem i zróbcie sobie ciepłą herbatę albo kakao...
tak jak wszyscy. Really ? Dlaczego kocyk i herbata ? Możecie przecież wejść pod kołdrę i czytać z latarką w ręku. Albo usiąść w rogu pokoju lub ... w szafie ? Nie ważne. Ważna jest książka, więc na niej się skupmy ;D
Te, które moim zdaniem, są świetne to: seria Dary Anioła, Tunele i Trylogia Czasu oraz klasyczny Harry Potter. Najlepsze książki, jakie czytałam i czytam.



2. Serial, film lub kino.
Jeśli nigdy nie pomyślałeś o tym, aby obejrzeć coś wieczorem w jesień lub zimę, to koniecznie musisz to zmienić ;) Ja na przykład, polecam cofnąć się w czasie i obejrzeć wczorajszą piątkową,ostatnią część Zmierzchu i zostać na kanapie by zobaczyć Oszukać Przeznaczenie 5. Zwłaszcza, gdy lubcie patrzeć na ludzi spadających z mostu, cieszyć się, że udało im się wypłynąć na powierzchnie, a następnie zobaczyć jak spada na nich samochód i rozwala im czaszki. Nie, tego nie polecam. Jeśli komuś, udało się przetrwać do końca tego filmu, to gratuluję ;)
Obejrzyjcie Przyjaciół lub wybierzcie się do kina na Igrzyska Śmierci :)

3. Zniszczcie Dziennik.
Powyrywajcie kartki, zrzućcie go ze stołu lub narysujcie w nim coś ładnego. A jeśli jeszcze go nie macie, wybierzcie się po niego do sklepu lub zamówcie. Bo warto go mieć.



pyjama - h&m


4. Poćwiczcie, tańczcie,
lub biegajcie w koło stołu (na dworze jest przecież za zimno) ;) W zimne pory roku też trzeba się ruszać. Zwłaszcza, że jest to czas, w którym zazwyczaj jesteśmy bardziej zmęczeni, zaspani i nic nam się nie chce.A trening dodaje pozytywnej energii i rozgrzewa !  No i  przecież w zimie też trzeba zadbać o kondycję, aby na wiosnę być fit.

5. Muzyka.
 Słuchajcie, śpiewajcie (a do tego tańczcie) lub grajcie. Myślę, że każdy miło spędzi czas słuchając ulubionych piosenek. A przy okazji muzyki, zwłaszcza, że tytuł posta zaczyna się od słów Sweater Weather, to chciałabym wam polecić piosenkę o takim samym tytule. Bo przez cały miesiąc (obok paru innych utworów) cały czas mam ją w głowie i cały czas śpiewam ją i włączam, gdy jestem w domu. Jest magiczna. 



Jak wy spędzacie długie wieczory ? 
Jakie książki polecacie ?
Czy post wam się podobał ?
(jeśli tak, zapraszam do bycia stałym obserwatorem)

19 komentarzy:

  1. To prawda, że koc, ciepła herbata/kakao nie są potrzebne, ale jednak dodają klimatu. Mi w zimne wolne wieczory lepiej się czyta pod kocem, ponieważ czuję się jakbym była tylko ja i moja książka, zagłębiam się w jej historię i nic nie może mnie od niej oderwać, jakbym była w innym świecie :3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie spędzam ich jakoś ambitnie, szczególnie się uczę
    zapraszam na nowy post :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem dobra książka, film i muzyka to najlepsze rozwiązania na takie jesienne czy zimowe wieczory :) No chyba, że można spotkać się z przyjacielem i przegadać całą noc, też rozwiązanie xD Świetne pomysły ^ ^

    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja obecnie jesienne wieczory najczęściej spędzam z jakimś filmem lub serialem, ale planuję wrócić do czytania książek :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja każdy wieczór poświęcam książką
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny nagłówek :)
    Ja w chłodne wieczory najczęściej albo rysuję albo czytam dużo książek. To pomaga mi odreagować szkołę bo robię coś kreatywnego.
    Słyszałam o tym dzienniku ale nie mogę go nigdzie dostać

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W księgarni w Pasażu Grunwaldzkim widziałam ;)

      Usuń
  7. Ciekawe co powiedziałaby moja mama, gdyby znalazła mnie czytającą w szafie. :D
    Wiesz, że spędzam wieczory dokładnie tak jak to opisałaś? :) Czytam, oglądam seriale, słucham muzyki i ćwiczę.
    aaa i kupiłam w końcu ten dziennik! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Książa <3
    Mimo ze prawie nigdy nie ma mnie w domu to i tak znajdzie sie na nią czas :)

    http://maadziks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja to biorę pod uwagę czytanie książki, ale nie mam czasu za specjalnie :C
    podoba mi się twój blog :) obserwuję i liczę na rewanżyk
    zapraszam do mnie http://limonkaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wieczory z herbatą i książką są najlepsze! Kocham też słuchać muzykę. Każdy pomysł jest dobry. Polecam do czytania sagę Szeptem, trylogię Czarnego maga oraz Gwiazd naszych wina.
    http://paulinapaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nagłówek bardzo mi się podoba, również uwielbiam Harrego no i świetne pomysły na jesienne wieczory ;)
    www.adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post! Chce mieć ten dziennik! ;)

    http://fashion-natka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega podoba mi się twój szablon
    Styl pisania też masz bardzo ciekawy
    Może obserwacja za obserwację?
    Jeśli się zgadzasz zacznij, napisz u mnie "obserwuję" na końcu komentarza, a ja się odwdzięczę
    MÓJ BLOG ♥ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku i tak podziwiam że wszystko robisz sama ;o
    moim zdaniem wygląd bloga jest super!
    oo zniszcz ten dziennik :D może dostanę na święta XD
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nagłówek jest śliczny! :)
    A Zniszcz Ten Dziennik uwielbiam, mam go już od miesiąca i zdecydowanie nie żałuję, że go kupiłam :D

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy blog. Przejrzałam parę wpisów. Książki - jak ja dawno nic nie czytałam. Po prostu nie mam kiedy, ale muszę w końcu to zmienić.
    Pozdrawiam,
    http://cisza-jak-ta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pozytywny, ciekawy blog :D Fajne pomysły na spędzenie wolnego czasu :D O dzienniku wszyscy piszą, ale rzecz chyba nie dla mnie xd, książki i filmy zawsze spoko :) Pozdrawiam ^^

    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?