17 listopada 2014

Fall in love with Dresden

Hej !
Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam podróże :) Ostatnio, gdy był wolny wtorek miałam okazję zobaczyć Drezno. I dziś mogę je zaliczyć do jednych z ładniejszych europejskich miast. Bardzo zabytkowe, z pięknymi budowlami i zdobieniami. Liczne uliczki, mosty jak w Pradze i w ogóle warte zobaczenia !



Najfajniejsze było to, że wszystkie te zabytki były w jednym miejscu. Wystarczyło tylko przejście się po okolicy, by zobaczyć to co najpiękniejsze.
Duże wrażenie zrobiły na mnie ogromne złote aniołki, ustawione na szczytach budowli. W blasku słońca cudnie się prezentowały.








A to, co spodobało mi się najbardziej, to mały, vintage'owy sklepik w bocznej uliczce. Wystawa aparatów, po prostu mnie urzekła. W środku były stare książki, jakieś inne przedmioty, które jako całość fajnie wyglądały. Niestety, było jeszcze zamknięte, więc musiałam się zadowolić patrzeniem z zewnątrz ;)




 




   

Po zwiedzaniu, był czas na zakupy i jedzenie. W jakiejś galerii w centrum, było stoisko z donutami - Donazz.  Mieli tyle fajnych pączków : z różnymi polewami, wypełnione kremem lub owocami w środku, puste, udekorowane migdałami lub piankami, że aż nie mogło się ich nie zjeść. Ja wybrałam tego z czekoladą i waniliowym kremem :)
W dodatku, znalazłam malutkie banany (długości palca ?), wyglądały tak słodko i były takie pyszne, więc je także postanowiłam wam pokazać ;)
                                                                        




 Lubicie zwiedzać ? Byliście może w Dreźnie ? I jakie miasta uważacie za piękne ? :)
Dodatkowo, jeśli spodobał ci się post i blog , możesz stać się jego stałym czytelnikiem, dodając się do obserwatorów :)

15 komentarzy:

  1. wow, świetne zdjęcia! *.*
    chciałabym tam kiedyś pojechać :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wolę podróżować niż zwiedzać:)
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miejsce! Po zdjęciach już nawet widać :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Och jakie piękne zdjęcia no i miejsce na pewno jest ślicznie
    Wspólna obserwacja , zacznij i daj mi znać u mnie a ja się o dźwięczę :)
    ola-mylifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam zwiedzać. Tylko szkoda że nie byłam nigdy w Dreźnie. Sądząc po zdjęciach to dużo tracę bo miasto jest naprawdę piękne. Kiedyś na pewno tam pojadę
    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, zazdroszczę Ci pobytu w tym urokliwym miejscu!
    wpisuję je na moją listę miast, które chciałabym odwiedzić. :)
    pozdrawiam,
    http://another-pony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy tam nie byłam, bardzo lubię zwiedzać wiec z chęcią bym się tam wybrała :D

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie byłam tam nigdy, ale miasto wygląda na piękne :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham podróże, z twoich zdjęć wynika, że miasto jest prześliczne, muszę się kiedyś tam wybrać !

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy tam nie byłam.
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne miejsce!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie byłam w Dreźnie, ale z przyjemnością tam pojadę. Mam wielką ochotę na donuty i chciałabym odwiedzić ten vintage'owy sklepik :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam w Dreźnie w liceum, to miasto ma niesamowity klimat! Ogólnie kocham ten kraj, więc do wrócę tam na pewno nie raz, ale masz rację mówiąc, że tam jest pięknie <3
    dddominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?