1 listopada 2014

Dlaczego warto mieć pasje ?

Hej ! Tyle mnie nie było (wybaczcie, szkoła i nauka), więc teraz nadrabiam zaległości. A to dobry czas, bo mam dużo do napisania. Mam nadzieję, że moja wena i pomysły mi nie umkną, i że w najbliższym czasie przeczytać super posty na tym blogu :)

Jednym z takich genialnych pomysłów było napisanie o pasjach, zainteresowaniach, hobby. Ale tak szczerze,  to po co nam one ? A no, po to, by nie spędzać czasu bezczynnie przed telewizorem czy komputerem. No bo ile można oglądać seriale, ile można komentować i czytać blogi, albo siedzieć na fejsie ? No ja wiem, dłuugo... Ale na coś innego też znajdziecie czas. A wiecie na co ? Na swoją pasję (cii... ja wiem, że możliwe jest to, że jej nie macie - wtedy macie czas, na to by ją znaleźć).



Ludzie, którzy się czymś interesują, są w czymś dobrzy, zazwyczaj są ciekawymi osobami. Czasem  inspirują i wzbudzają w nich podziw. No bo, są w czymś lepsi, robią coś innego.

Moją pasją jest, ogólnie mówiąc, muzyka. W podstawówce lubiłam sobie śpiewać piosenki i dalej tak jest, rok temu zaczęłam naukę gry na gitarze i taniec. I to wszystko jakoś się ze sobą powiązało i sprawiło, że muzyka stała się moją pasją (jak na razie, bardziej gra, niż taniec) i sprawia mi radość.

Jak się czymś interesujecie, to się nie nudzicie, zawsze macie jakieś zajęcie.
Wasze hobby może być też świetnym tematem do rozmów.




Drugą istotną rzeczą jest to, że pasja naładuje was pozytywną energią i może udzieli się ona innym.
Pasja, świadomość, że jesteście w czymś lepsi, że robicie coś fajnego, sprawia, że wasza samoocena rośnie i czujecie się lepiej.
Stawiacie sobie cele, dążycie do tego, by być coraz lepszym. Dzięki temu, żyjecie, a nie bezsensownie egzystujecie.

Myślę, że to dobre powody, do tego by mieć swoje hobby i znajdywać na nie czas :)
Jeśli myślicie, że nie macie pasji, to ją znajdziecie. To zwyczajnie może być coś, co lubicie robić, co sprawia wam przyjemność. Ale nie oglądanie tv, czy siedzenie w necie. Coś co was rozwija, co daje wam poczucie, bycia we właściwym miejscu i... wymaga od was trochę pracy i czasu.

Jeśli macie swoje pasje, to koniecznie napiszcie w komentarzach, czym się interesujecie, dlaczego uważacie, że warto mieć własne zainteresowania. Bo na blogu jest dużo miejsce dla autora, i tak samo dużo jest go dla czytelników. Więc śmiało rozpisujcie się pod postem ;)

13 komentarzy:

  1. Moją pasją również jest muzyka, tak samo jak blogowanie i fotografowanie ;)

    life-by-monika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją pasją jest muzyka i fotografowanie. Uwielbiam robić zdjęcia od dziecka i lubię też śpiewać. Od kilku lat gram na gitarze a od jakiegoś czasu też interesuję się blogowaniem ;)
    Mój Blog - klik!
    Jak możesz poklikaj w banner sheinside , będę bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam swoją jedną największą pasję i masę zainteresowań ;) A więc moją pasją jest fotografia którą interesuję się już klika lat. Puki co najbardziej rozwijam się właśnie w tej dziedzinie sztuki. Ale interesuję się też muzyką (bardziej gatunkami, podgatunkami i zespołami niż śpiewem czy graniem), łucznictwem i od niedawna medytacją. Ogólnie dużo w życiu eksperymentuję, w końcu wszystkiego trzeba spróbować, a być może trafi się właśnie TO co chcesz robić w życiu. U mnie była już jazda konna, rysowanie, taniec, nawet ostatnio rzeźbiłam słonia z drewna xD Ale jeszcze dużo przede mną do odkrycia ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam różne pasje!!! Jedna z nich to fotografia.

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo interesującą pasję. Sama znam ludzi którzy na pytanie o hobby odpowiadają że nie mają. Dziwię się in jak można nie mieć swojej pasji. Ja ma trochę dziwną jak na dziewczynę bo uwielbiam Formułę 1. Dzięki niej poznałam ludzi którzy są moimi autorytetami.

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze uważałam, że ludzie bez pasji są nudni i ostatnio przeraziłam się, gdy na zajęciach mieliśmy pochwalić się swoim hobby i ponad połowa bezmyślnie powtarzała po innych lub mówiła, że NIE MA. o.O
    Moją pasją jest rysowanie ołówkiem. Ostatnio też wzięłam się za pisanie książki. Uwielbiam wymyślać historie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie rozumiem ludzi, którzy nie mają pasji. Przdcież, to może być nawet zwykła rzecz, która sprawia nam przyjemność i się tym interesujemy, a chyba każdy coś takiego znajdzie :3 Moją pasją jest taniec. Trenuję już 6 rok i to jet właśnie, to co mnie uszczęśliwia. Podczas tańca mogę wyrzucić swoje zmartwienia i smutki z głowy ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie ludzie bez pasji są nudni, ponieważ mogą tylko rozmawiać z kimś o tym co zobaczyli w telewizji lub co się dzieje na facebooku. Ja ogólnie kocham muzykę, śpiewać (choć nie umiem), grać na gitarze, czytać książki i fotografować :D

    Twój post jest bardzo fajny i czekam na kolejny, ponieważ są bardzo miłe w czytaniu <3

    http://dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam pare pasji.M.in.blogowanie,rysowanie i sport
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Moją pasją jest harcerstwo :)

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moją pasją jest tworzenie tekstów,piszę już 3 lata,uwielbiam to i nie mam zamiaru przestać.
    Tak samo jak i z blogowaniem i robieniem amatorskich zdjęć.
    Uważam że warto mieć właśnie coś w tym stylu bo mi np.pisanie tekstów pomaga oderwać się od rzeczywistości.
    Podoba mi się ten post,tak trzymaj.
    xoxo

    http://oktaviaandoktavia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. great post and nice blog! follow me at
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?