30 listopada 2014

8 i więcej, czyli książki, które chcę przeczytać

Na wstępie, chcę wam podziękować za miłe komentarze pod ostatnim postem. Cieszę się, że podoba wam się, to co piszę i o czym piszę :)
A przechodząc do głównego tematu postu... będzie o książkach (czego raczej nie trudno się domyślić, patrząc na sam tytuł). Uwielbiam seriale, filmy i książki również. Ostatnio zrobiłam sobie listę, tych, które chcę przeczytać do końca przyszłego roku. Jest osiem książek, które na pewno przeczytam i cztery inne, które biorę pod uwagę, ale nie są dla mnie najważniejsze. Oczywiście, mogą też dojść jeszcze inne, o których nie pomyślałam, których nie znam lub których jeszcze nie ma. Jakie książki są na mojej liście ?



1. Książka napisana po angielsku, na przykład Harry Potter.

2, 3 i 4. Czyli, w końcu sprawdzę, o co cały ten szum w okół książek Johna Greena. Zamierzam przeczytać Papierowe Miasta, Szukając Alaski i Gwiazd Naszych Wina, aby stać się kolejną wielką fanką jego twórczości i chwalić się wam na blogu, jakie to jego książki są wspaniałe. Albo przeczytać, odstawić i zapomnieć, by sięgnąć po następne ;)

5, 6 i 7. Diabelskie Maszyny. To kolejna seria Cassandry Clare, którą chcę przeczytać. Nawiązuje do sześciu tomów Darów Aniołów (którą właśnie kończę), wyjaśnia skąd się wzięli Nocni Łowcy i opowiada historię dwójki bohaterów, żyjących przed Jace'em i Clary.

8. Bądź Swoją Siłą, czyli inaczej Stay Strong Demi Lovato. Książka, którą dostałam w marcu na urodziny, którą zaczęłam czytać, ale postanowiłam odłożyć ją na 2015 rok. Aby zacząć czytać jedną stronę, dzień po dniu, przez cały rok. Mam nadzieję, że wytrwam w postanowieniu, które jest ciekawe, bo to książka, którą należy czytać wolno i nie powinno się przekraczać limitu  tylko jednej strony dziennie :)



I inne...
Ostatnio często wspominam dzieciństwo, więc chciałabym wrócić do książki - Wiejemy Do Lasu - którą wspólnie z koleżanką czytałam w podstawówce. Chyba była to trzecia klasa. Pamiętam, że strasznie podobała mi się historia bohaterów, więc zamierzam ją sobie przypomnieć.
Pomyślałam sobie, że dokończenie trylogii Lyn Gardner, też będzie dobrym pomysłem. Więc możliwe jest to, że przeczytam raz jeszcze Piękne Istoty i zapoznam się z kolejnymi częściami. Są to Istoty Ciemności i Istoty Chaosu.

Tak mniej więcej wygląda moja lista książek na grudzień i cały następny rok.

 Jeśli macie jakieś książki, które polecacie, podzielcie się nimi w komentarzach. 
Może przeczytam właśnie te, które wymienicie :)

11 komentarzy:

  1. Wiejmy Do Lasu! Moje dzieciństwo! Ostatnio nawet myślałem o tej książce, że warto byłoby sobie ją przypomnieć, bo była niesamowita. Piękne Istoty oglądałem, za książkę kiedyś się wezmę :D Pozdrawiam.

    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mam zamiar niedługo przeczytać 'Diabelskie Maszyny' słyszałam, że bardzo fajne :)
    Jednak jak na razie nie ma tego u mnie w bibliotece. Coś po angielsku też z chęcią bym przeczytała.

    im-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też mam maasę książek do nadrobienia,,,, ah. czasu brak.
    zapraszamm ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym chciala badz swoja sila, wybrani, pll gre w klamstwa, TVD, Piosenki dla pauli, rywalki, mroczne umysly i tak dalej XD <3 masa ksiazek brak czasu :/
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O czytałam Diabelskie Maszyny. Spodobało mi się, choć i tak chyba wolę Dary Anioła. Czytałam także Gwiazd naszych wina - także przypadło mi do gustu.
    + Podoba mi się ten pomysł przeczytania książki po angielsku :)
    ✗ borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam żadnej z wymienionych przez Ciebie książek. Książka Demi wydaje się bardzo interesująca, muszę ją kupić.
    Całusy! :*

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie czytam książek

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa lista ;) Tez musze sobie taką zrobić :D Ja mam zamiar w przyszłym roku ( bo zamówiłam sobie na święta xD) również przeczytać jedną z książek Johna Greena którymi wszyscy tak się zachwycają ;) Ja polecam książkę Charlie, z resztą niedługo coś o niej na blogu chyba napiszę ;) No i muszę się zabrać za kolejne części Darów Anioła, bo póki co czytałam tylko Miasto Kości :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam "Szukając Alaski" i "Gwiazd naszych wina" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez chce przeczytac jakas ksiazke po angielsku
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny blog, ja też uwielbiam czytać. Na pewno będę ci odwiedzać http://sisterssblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?