19 października 2014

Sposób na udany dzień, czyli rodzinna wycieczka

Macie czasem tak, że pomimo, iż macie weekend lub wolny dzień, to nie udaje się wam odpocząć ? Myślicie o obowiązkach, o rzeczach, które musicie zrobić na jutro, co posprzątać, czego się nauczyć... A dzień mija i szansa na odpoczynek także. Jak temu zapobiec ? Wybrać się na  rodzinną wycieczkę :)



Nie musi być ona zaplanowana, ani dobrze zorganizowana, cel podróży może być blisko, w okolicach waszego miasta. Ważne aby spędzić dzień na świeżym powietrzu i odpocząć. Skupić się na obecnej chwili, na spędzeniu czasu z bliskimi, a obowiązkami zająć się po powrocie.
O takiej właśnie wycieczce pomyśleli dziś po południu moi rodzice, więc na parę godzin pojechaliśmy wybraliśmy się  w podgórskie tereny z łąkami, po których świetnie się spacerowało. Były strumyki, po których płynęły złociste liście, słońce. Idealna okazja do robienia zdjęć, pośmiania się i spędzenia czasu na dworze :)


Po przyjeździe do domu, nadszedł czas na naukę. A chęci do niej  mam sporo aż do teraz, więc cieszę się, że zmiana otoczenia, tak dobrze wpłynęła na moje samopoczucie, dodała energii i motywacji.
Chciałabym mieć w sobie tyle pozytywnej siły przez cały nadchodzący tydzień :)

Co myślicie o takim pomyśle  na spędzenie czasu i odpoczynek ? Macie własne sposoby na udany dzień ?

10 komentarzy:

  1. Mam często tak jak opisałaś, ciężko znaleźć mi odpoczynek.
    Jednak rodzinne wycieczki nie są dla mnie rozwiązaniem, raczej ja i on ;)
    co nie znaczy ze nie mam kontaktu z rodziną, mam :D
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nigdy nie mogę się tak bardzo odprężyć, zapomnieć nawet w weekend, myślę co przyniesie kolejny tydzień.. Kolejne sprawdziany, kartkówki.. Po 3/4godziny dziennie nauka.. Masakra ;c
    Poprosiłabym abyś poklikała w linki na dole przy ostatnim poście :)) KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety też tak mi się zdarza, iż zamiast w dni wolne cieszyć się wolnością, bawić się, odpoczywać zadręczam się tym, co będę musiała zrobić właśnie np. do szkoły. Także uważam, że rodzinny wyjazd może w takich chwilach pomóc. Kto wie, spontaniczny może czasem przynieść jeszcze lepsze rezultaty - nie marnujemy czasu na planowanie go. ;D Twój wyjazd z rodzicami musiał być bardzo udany. Takie przebywanie wśród przyrody już zmienia w człowieku nastawienie na pozytywniejsze, dodaje energii - zabawne, czytam Twoje kolejne zdania i też właśnie o tym napisałaś. ;) Tak już mam, że często wolę komentować w trakcie czytania, by o niczym nie zapomnieć. Świetne fotografie. :)
    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś śliczna i masz bardzo fajnego bloga <3
    http://asmileeforhappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś jeździłam z rodzicami na takie wycieczki do lasu. :) Teraz, gdy nie mam takiej możliwości to po prostu otwieram okno i wpuszczam do środka trochę tego jesiennego powietrza.
    Jejku, piękne te liście. To jest chyba jedyna rzecz, za którą lubię jesień - te piękne kolory. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś nigdy nie organizowałam takich wycieczek z rodzicami. Teraz mogłabym spędzić każdą chwilę na powietrzu byle się nie uczyć.Niestety nie mam czasu na takie wycieczki bo nauka pochłania większość wolego czasu. Ale uważam że taka forma spędzania wolnego czasu to świetny pomysł. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://anima-viliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbim rodzinne wycieczki, jeszcze rowerowe, to już jest w ogóle bomba!

    xoxo,
    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. My(ja i brat) z rodzicami czasami w weekendy wybieramy sie lasnie na takie wycieczki
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie wycieczki ;) Jako, że u mnie chyba rodzinne jest zamiłowanie do spacerów, podróży i lasów to często z rodzicami chodzę na spacer do lasu ;) Ogólnie taki spacer mi też zawsze dostarcza dużo energii ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?