15 września 2014

Zniszcz. Ale zrób to kreatywnie.

Książka. Czarna okładka, dziwny tytuł. Otwierasz. Puste kartki, pojedyncze słowa na każdej stronie. A gdzie tekst, gdzie obrazki ? Nie ma. Ale jesteś ty ! Tak, właśnie ty, i twoja wyobraźnia.
                                                      

O czym mowa ? O książce Keri Smith - "Zniszcz ten dziennik", którą w końcu udało mi się dostać. Strasznie się cieszę, bo dzięki temu notesowi, mogę obudzić i zebrać całą swoją kreatywność w jednym miejscu :)

Strony są puste, ale na każdej widnieje polecenie, które możecie zinterpretować jak, tylko chcecie. Możecie drzeć kartki, oblać je kawą lub na nie napluć. Obrzucić resztkami z obiadu, wykąpać pod prysznicem, a nawet zakopać w ogródku u sąsiada ! Autorka zachęca do tak zwanej "kreatywnej destrukcji" :)
 

Książka dla każdego kreatywnego człowieka, a jeśli brakuje ci pomysłów, nie masz wyobraźni i właśnie brakuje ci tej kreatywności, tym bardziej powinieneś po nią sięgnąć.

Gdy mój "Wreck this jurnal" się zapełni, na pewno podzielę się z wami efektami pracy.
Słyszeliście kiedyś o tej książce ? Może też macie swój własny dziennik ? Podzielcie się w komentarzach, jak wam się podoba ten pomysł :)

9 komentarzy:

  1. Mogę się zapytać gdzie kupiłaś to cudeńko? Sama chciałam ten notatnik/ książkę, ale nie mogłam jej znaleźć :<



    ♡Pozdrawiam~oli-olli.blogspot.com♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Empiku dzisiaj widziałem ;)

      Usuń
  2. Ale świetna książka! Artystyczna część mnie aż krzyczy MUSISZ JĄ MIEĆ - i wiesz co? Muszę! <3 Genialna w swojej prostocie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna chcę ją mieć bo już okładki w moich zeszytach są zapełnione :D ale wszędzie trafiam na wersje po angielsku :/ Mogę wiedzieć gdzie ją kupiłaś?
    obserwuję :)
    http://karolina-bieniasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tej książce wiele razy i sama planuje ją zakupić :d
    maddy blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tej książce, ale muszę przyznać, że pomysł bardzo fajny. Można wiedzieć gdzie kupiłaś?

    http://ile-warte-sa-marzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele razy słyszałam o tej książce. Gdzie ją kupiłaś?

    U nas konkurs do wygrania jedna z pięciu bluz z firmy Oasap.
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/2014/09/giveaway-oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  7. O mój Boże.. Ja ją potrzebuje! Chce ja ;) Gdzie ją kupiłaś?
    Www.viecharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?