22 września 2014

Przyjaciele kończą 20 lat !

Hej kochani !
Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam serial "the Friends".
Szóstka przyjaciół z Manhattanu zawsze mnie rozbawia i poprawia humor. Serial ma 10 sezonów, ale jest tak wciągający, że można byłoby go oglądać bez końca. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji obejrzeć "friendsów", to zachęcam do tego, bo warto :)
Poniżej załączam filmik ze śmiesznymi momentami z serialu oraz piosenkę z czołówki, którą uwielbiam.

                             


Jakie są wasze ulubione seriale i czy też lubicie "friendsów" ?
Miłego tygodnia i dobrego rozpoczęcia jesieni  :)

10 komentarzy:

  1. Pamiętam, że oglądałam ten serial jako dzieciak. Uwielbiałam go. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie przepadam za tym serialem. Oglądałam kilka odcinków ale nie przypadł mi do gustu. Masz bardzo fajnego bloga :)

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. tyle razy o nich słyszałam a ani razu jeszcze nie oglądałam :D
    muszę to zmienic! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko:*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh faktycznie niezły ;D

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja właśnie planuje go obejrzeć,ale nie mogę się zebrać haha

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy tego nie widziałam ;o

    zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim ulubionym serialem jest Pamiętniki Wampirów :D
    Nigdy nie oglądałam tego serialu :c

    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nigdy nie oglądałam tego . Ale zdaje mi się to ciekawe

    http://weronika-chojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń

A ty, co myślisz na ten temat?